paard wil wei niet uit.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Hova14

Re: paard wil wei niet uit.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 17:37

Hokke, volgens mij is mijn paard bang voor het hek oid. Hij gaat inderdaad, net als wat jij beschrijft, op het moment dat hij uiteindelijk dan toch door het hek gaat, gaat hij er met een noodgang doorheen en snuift hard (doet hij altijd als hij iets spannend vindt).

Maar proberen door te lopen lukt echt niet als mijn paard (1.74) niet wil...

hokke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 18:26

Hova14 schreef:
Hokke, volgens mij is mijn paard bang voor het hek oid. Hij gaat inderdaad, net als wat jij beschrijft, op het moment dat hij uiteindelijk dan toch door het hek gaat, gaat hij er met een noodgang doorheen en snuift hard (doet hij altijd als hij iets spannend vindt).

Maar proberen door te lopen lukt echt niet als mijn paard (1.74) niet wil...

Ja dat is het probleem bij mij ook, Ze snuift ook heel hard als ze erdoor heen is. (En niet zich niet losgetrokken heeft) Doorlopen gaat ook wel moeizaam.
Maar we blijven proberen ;) Twee meter links, 50 cm naar hek :D :D weer 1 meter rechts en iets naar hek.

Heb je het ook al geprobeerd om met zijn tweeen te doen. Een voor een achter. De mijne vond de andere persoon achter zich eng :(

Hova14

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 18:29

Ga ik nu proberen, haha! Ik ga nu naar de wei om hem eruit te halen, ben benieuwd...

Hova14

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 19:13

Jammer, iemand anders had mijn paard er al uit gehaald (hij staat met vier andere paarden en we hebben de afspraak dat de voorlaatste die komt ook gelijk het laatste paard eruit haalt).

Helaas weet ik dus niet hoe het eruit halen gegaan is...