Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
, ja ik snap dan wel dat je wil dat je bijrijdster iets bijdraagt in de kosten. JoT schreef:. Dat is voor mij de reden om geen hoge bedragen te gaan betalen voor het bijrijden.
. Ik betaal hier de helft van het stalgeld voor, en lessen moet ik zelf betalen. Hoefsmid, dierenarts e.d. zijn kosten voor de eigenaresse. Het paard staat op een manege waar zo'n beetje alles aanwezig is, vlakbij een schitterend natuurgebied met volop ruiterpaden. Bovendien mag ik zelf weten wat ik met het paard doe. Als je dan op gaat tellen wat lessen en buitenritten op maneges kosten als je 3 tot 4 keer in de week rijdt, dan ben ik goedkoop uit met de helft van het stalgeld
. 

MirageGidran schreef:zo linda250, das helemaal toppie!!!!!!!!!!!
zal niet zo heel vaak voorkomen, zo'n ideale situatie.
maar zoals eerder gezegd; ik vind het niet erg om bij te betalen al is het veel. maar niets betalen is toch wel super!!!
Desiree"]
[quote="MirageGidran schreef:zo linda250, das helemaal toppie!!!!!!!!!!!
zal niet zo heel vaak voorkomen, zo'n ideale situatie.
maar zoals eerder gezegd; ik vind het niet erg om bij te betalen al is het veel. maar niets betalen is toch wel super!!!

MirageGidran"]
[quote="JoT schreef:. Dat is voor mij de reden om geen hoge bedragen te gaan betalen voor het bijrijden.