Animo pensionstal VELDHOVEN??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 21:41

Mursey schreef:
Tjsa ik hoop het ook!! Maar het is ingewikkelder (contractueel etc) dan ik allemaal had gehoopt... maar goed, waar een wil is is een weg.
Enne Nathalie... wedstrijdgerichte pennymeisjes zijn wel welkom Tong uitsteken !!
En Sily, In de richting van Delft... hmmm zou ik eerst mijn vriend moeten overhalen om te verhuizen. Maar op zich maakt me de plek niet uit...
Dus mocht je nog iets weten Knipoog

Ehmsz....op het moment niet, maar je kan ook een stukje land kopen en daarvan uit bouwen toch? Knipoog
Waar ik nu sta is op zich nog lekker, lekker veel land, maar weinig bak en uitrijmogelijkheden.
Dus als Par helemaal "klaar" is zal ik toch naar iets anders uit moeten kijken.

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-03 17:24

stukje land kopen en daar gaan bouwen ??
dat krijg je echt niet voor elkaar.....
een stuk land kopen is geen probleem , een huis bouwen word al moeilijker, een paardenstal word een probleem....
er zijn gewoon teveel stalletjes her en der
veel boeren die gestopt zijn , hebben bij ons in de buurt hun varkensstallen omgebouwt in paardenstallen en verdienen zo een beetje geld bij
of dat overal zo is dat weet ik niet,maar hier verkiezen veel mensen de goedkope boer met buitenbak , voor de dure manege met binnenbak en andere luxe
en zeker na de komst van die $($#@^$#!@^#!&^%&*(^^%^%$!!!! euro

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-03 22:15

crossmonster schreef:
stukje land kopen en daar gaan bouwen ??
dat krijg je echt niet voor elkaar.....
een stuk land kopen is geen probleem , een huis bouwen word al moeilijker, een paardenstal word een probleem....
er zijn gewoon teveel stalletjes her en der
veel boeren die gestopt zijn , hebben bij ons in de buurt hun varkensstallen omgebouwt in paardenstallen en verdienen zo een beetje geld bij
of dat overal zo is dat weet ik niet,maar hier verkiezen veel mensen de goedkope boer met buitenbak , voor de dure manege met binnenbak en andere luxe
en zeker na de komst van die $($#@^$#!@^#!&^%&*(^^%^%$!!!! euro

Tsja ik heb nooit gezegt dat het hier makkelijk zou worden Haha!
Waar ik nu sta is over een tijdje al het land al weg omdat ze daar willen gaan klooien en die man dus zijn land met de tijd af moet staan.
Laat staan dat die er wat op mag bouwen.....

Mursey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-03 19:41

En dan hebben we het nog niet eens over het geld dat de grond en het bouwen gaat kosten... Nee, denk niet dat dat een strak plan is Boos!
Ben nogsteeds bezig, maar ik weet t ff niet meer.... valt ook echt niet mee helaas

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 22:15

Mursey schreef:
En dan hebben we het nog niet eens over het geld dat de grond en het bouwen gaat kosten... Nee, denk niet dat dat een strak plan is Boos!
Ben nogsteeds bezig, maar ik weet t ff niet meer.... valt ook echt niet mee helaas

Tsja..klote he....maar als je echt moeilijk wilt doen kan je dus naar Delft komen Haha!

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 12:31

Welke stal wil je overnemen? Als je er een goede stal van maakt, dan moet dat lukken in veldhoven.

Mursey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-03 13:01

Ik heb er bewust voor gekozen om vaag te blijven Knipoog

Verder gaat het plan dus zo goed als zeker niet door ivm het dwarsliggen van de gemeente. En ik ga niet investeren in iets wat bij voorbaat al "officeel" niet aan alle regeltjes voldoet... dus helaas. Maar ik hou alles in mijn achterhoofd... mocht het ooit toch nog lukken dan laat ik het jullie weten!! Zit momenteel weer met een ander dillema, maar goed..

Smaxie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 13:24

Jammer dat de gemeente een jeugddroom (althans dat denk ik) weer moet verzieken....
Denk er ook aan dat als je bv een pension overneemt met een minder goede naam, dat het moeilijker is om weer een goede naam op te bouwen..
Ik denk wel dat je in je opzet en plannen een mooie en goedlopende pensionstal zou kunnen runnen.. succes in ieder geval!