Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
JoviBan schreef:Neonlight schreef:Ook wel eens aan gedacht dat ze misschien niet is overgeleverd aan stalhouders, maar wellicht wel aan paardeigenaren?
Ze is dus een pensionstalling begonnen?
In dat geval ben je echt niet overgeleverd aan paardeneigenaren hoor. Je bepaalt altijd zelf nog hoe je het inricht en doet.
Je klanten zijn dan wellicht geen eigenaren van een hengst die in een isoleercel "moet" (?), maar wel eigenaren die hun paard graag buiten en in een kudde hebben lopen.
Kwestie van doelgroep bepalen dus.
Bojar schreef:Mooie stallen joh! Ziet er echt toppie uit! Erg leuk gedaan met die 2 kleuren hout!
Wees er maar trots op!
Ennuh mensen die commentaar hebben zijn meestal gewoon jaloers!
e_horse schreef:Brr.. lijkt verdacht veel op die manege hier in de buurt: met gouden knoppen en keurig geveegde vloeren.. en dikke betonnen muren van de stallen met dikke trailies er voor...
Ook niet mijn manier van paarden houden. Honden de hele dag (of nacht in dit geval, maakt voor paarden niet veel uit) in de bench mag niet, maar dit wel. Dat gaat er bij mij niet in.
e_horse schreef:Brr.. lijkt verdacht veel op die manege hier in de buurt: met gouden knoppen en keurig geveegde vloeren.. en dikke betonnen muren van de stallen met dikke trailies er voor...
Ook niet mijn manier van paarden houden. Honden de hele dag (of nacht in dit geval, maakt voor paarden niet veel uit) in de bench mag niet, maar dit wel. Dat gaat er bij mij niet in.
Mizora schreef:Hoe groot zijn de boxen eigenlijk? Ze zien er behoorlijk groot uit.
En de tegenstanders van deze stallen, temper jezelf een beetje. Het is haar keus, ze is een bokker die al langer meedraait (zullen we maar zeggen met bijna een 3 aan het begin van 5 cijfers)
Citaat:dus ze is zich ook bewust van de mogelijkheid van natuurlijk stallen. Ze heeft hier duidelijk niet voor gekozen.