Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Zeeuwtje68 schreef:Dat klikt dus goed de cowboy magic.
Maar nadeel is via sites, dat je meteen weer een hoop extra verzendkosten moet betalen. Dat is zo jammer.
zo kost een flesje met 476 ml (dus 4 keer de inhoud van een tube) 27,50.
staart was binnen notime weer uit de knup en glimt als een spiegel
ElCid schreef:Denk er wel om dat er in Cowboy Magic, volgens mijn weten, siliconen zitten. Als je dat te vaak gebruikt zonder wassen gaat het haar er van af breken. De gels en sprays van Santa Fe hebben geen slicone en zijn verzorgendend voor de haren. De gel en spray hoeven niet te worden uitegspoeld maar maken wel schoon, ontklitten en maken het haar zacht.

Ilseee12 schreef:Haha, eerst inspuiten met glimspul dan nat maken en paarden shampoo erin. Dan een antiklit crème uit de supermarkt. helemaal uitpluizen die staart (kan even duren) en dan uitspoelen en van dat spuitspul voor in je eigenhaar voor na het douchen (gliss kur ofzo?). dan borstel je hem nog even door en doe je er een vlecht in.
klaaar! het duurt wel even
een handje er in verspreiden en de klitten glijden er zo uit, binnen 2 tellen was het uit de knoop, zacht en glimmen als een spiegel
__Nathalie__ schreef:ik heb die magic gel gehaald voor 11 euro 250 ml en die werkt perfectstaart was binnen notime weer uit de knup en glimt als een spiegel

__Lotte schreef:Valt me op hoeveel middeltjes hier genoemd worden, ik heb gewoon een borstel en hou dat wekelijk bij, gaat prima, en Tinklief heeft nou ook niet bepaald een dunnen staart

tinkert_tje schreef:funnyhorse ja das waar die heb ik ook is ook super spul
die heb ik thuis staan als ik wedstrijd heb spuit ik dat er in
Cassidy schreef:Cowboy Magic Detangler and Shine. In de tube, en ik zie dat je die gebruikt hebt.
Om te voorkomen dat de staart of manen weer gaan klitten, kun je na de behandeling met CM de staart invlechten en er eventueel een staartzak omheen doen...
dan heb ik vast wat anders ik heb spray wat heel mooi vernevelt dus niet zoals manenspray

Caira schreef:Cassidy schreef:Cowboy Magic Detangler and Shine. In de tube, en ik zie dat je die gebruikt hebt.
Om te voorkomen dat de staart of manen weer gaan klitten, kun je na de behandeling met CM de staart invlechten en er eventueel een staartzak omheen doen...
Ja en pak dan gelijk je hele paard in dekens, weet je zeker dat hij schoon blijft![]()
*zucht*