bh tijdens het rijden??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-01 18:03

Ik zweer bij de sportbh!!! Ik wil echt absoluut niet meer zonder rijden, vind hetgewoon niet fijn meer met gewone bh. Nee, met mijn sportbh kan ik erg goed overweg haha. Ik ga vaak niet eens rijden als ik hem niet aanheb, zo erg is het.Ilona

Kirsten

Berichten: 4509
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-01 20:02

Ik ga denk ik ook zo´n sport bh kopen want een gewone bh doet behoorlijk pijn (helemaal als je moet doorzitten...) Toch ff me mama heel lief aan kijken of we ff naar Divoza gaan....

Karin

Berichten: 65337
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-01 20:49

Mijn semi-sportgeval in combi met hemdje doet hetzelfde als wat Jessica zegt: het drukt de hele boel plat dus heb je nergens last van ('harnas'-idee Haha! ).

Ik ga maar eens bij Hunkemoller hier in Utrecht kijken. Perry Sport schijnt ook goeie te hebben, ook niet zo heel duur (vanaf 45 piek heb ik me laten vertellen).

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-01 22:02

Ik ben het niet met visje/bit eens..

ik met mn e-cup heb echt wel meer bescherming nodig als iemand met n aa-cup.. gewoon door het simpele feit dat ze veel zwaarder zijn...

bij champion maken zo ook onderscheid tussen de bhtypes voor wat kleinere borsten en voor wat grotere borsten..

je hebt ook n ander merk (stond in de wehkamp) en daar kon je kijken naar je maat en welke sport je deed en dan kon je zo het intensiteitniveau aflezen dat je nodig had...

dus ik dnek dat de grote wel van belang is..

Silvia

Berichten: 3273
Geregistreerd: 23-02-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-01 22:05

Citaat:
Op 2001-07-22 20:02, schreef Shanaia:
Ik ga denk ik ook zo´n sport bh kopen want een gewone bh doet behoorlijk pijn (helemaal als je moet doorzitten...) Toch ff me mama heel lief aan kijken of we ff naar Divoza gaan....


Wat dacht je ervan om je moeder het artikel uit Bit te laten lezen? Zij wil toch geen dochter met hangborsten op latere leeftijd? Schijnheilig
Trouwens, in een sportzaak waar ze aerobics/fitness spullen kopen kun je net zo goed terecht als bij Divoza. Is in iedergeval een stuk minder ver rijden....

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-01 22:20

Ik rij met van die sporttopjes van nike enzo, waar je ze ook mee ziet fitnessen enzo. Dus zonder bandjes maar echt een topje met voering, ik heb niet overdreven veel (cub B) maar ik hem nu geen last meer van afzakkende bandjes Party!!

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-01 22:28

Taj en wat als je wat zwaardere borsten hebt.

Als die sport BH's zitten voor geen meter bij mij. Dus ik heb een gewone met beugel de rest hobbelt veels te veel. Boos!

Iemand een oplossing Verward Verward

Kirsten

Berichten: 4509
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-01 22:46

Ja ik heb dus een d cup dus dat doet dus behoorlijk pijn ja.... maar het is een goed idee Silvia...... HIHI

samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-01 22:57

ik heb ook nog best wel wat eerst draagde ik gewoon een normale bh maar later heb ik gewoon een normale sportbh gekocht die koste toen 60,- gulden gewoon bij livera in het begin voeld het best wel raar aan maar later ben je er aan gewend. je borsten ziepen in iedergeval minder als bij een normale bh

xandra
Berichten: 114
Geregistreerd: 03-06-01
Woonplaats: hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-01 23:26

Ik met mijn F cup heb gewoon het meeste aan die van champion, of een borstverkleinig.

In ieder geval met champion: only the horse bounces.

Groetjes Sandra

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-01 17:06

Hahaha,

Bouncy horse!!!

Maar goed ik heb dus die duurste van Champion met beugels en brede shouderbanden. Duur maar goed!
Ik rij hier ook altijd mijn wedstrijden mee, ik heb namelijk het vage idee dat ik dan winnen kan rijden, afgelopen weekend zat hij in de was! Huilen Helaas maar één keer in de prijzen, en dat was de 5e plaats ook niet echt noemenswaardig!

Volgende keer pluk ik hem gewoon uit de wasmand! Haha!

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-01 19:19

bij mij doet het niet pijn maar het wibbelt zo en mensen kijken er dan zo na...
ik werk nu bij de puma en denk dat ik die "fitness topjes" ga proberen in combi met mn gewone bh..

Kirsten

Berichten: 4509
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-01 19:54

Het zou kunnen hoor dat ze nog groeien... Bij mij ginge het ineens ook weer verder....

Dorien

Berichten: 1440
Geregistreerd: 27-04-01
Woonplaats: België 

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-01 19:56

Ik heb nu toch ongeveer 5 à 6 jaar dezelfde maat van BH. Dus bij mij waren ze uitgegroeid toen ik 15 jaar was!
Maar het kan van mens tot mens verschillen, denk ik.

Kirsten

Berichten: 4509
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-01 19:57

~Ik ben 15 en ik heb nog het gevoel dat ze groeien dus......

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-01 21:38

dan is alleen je omvang vergroot.. je cup bijna niet...

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-01 22:24

Ik heb gewoon een goekkope sportbh van de Livera. Eigen merk, ca 40,=. Zonder beugels, met voorsluiting, en aan de achterkant smaller (dus dicht langs de hals) zodat je goede schoudervrijheid hebt. Met m'n D-cup zit dat perfect! Heb ze niet alleen met rijden aan, maar ook tijdens het mennen (want ook op zo'n kar kan het flink hopsen...)
In het begin was het erg wennen, met name doordat ik normaal altijd bh's met beugels heb. Bij deze worden je borsten echt helemaal tegen je lichaam gedrukt...

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-01 01:22

Van Hunkemoller sport BH Tri-action heet het, ik heb er inmiddels 2, zitten heerlijk zonder beugel, ik heb die van Divoza met beugel maar bij mij draait het stukje stof onder de beugel op een gegeven moment altijd...heel irri en striemen...
Ik geloof dat die Tri-action zo'n 50-60 gulden kost.
Ze hebben ze tot maat F (maatje Pamela Anderson noem ik dat Lachen ), *LOL* ik heb maat 80 DD.
Hahahaha, die gezichten waar je het over hebt...hihihi ik werd toen ik reed toen ik zwanger was ook altijd heel vriendelijk begroet door de vaders (!) die hun dochters naar de les brachten hahahaha...

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-01 19:19

pessies...
vaders.... ik dacht ik probeer het nog wat neutraal te zeggen met "mensen"
maar ik bedoelde eigenlijk vooral vaders... dan komen ze naar de les van hun kind kijken maar kijken verdraaid veel naar mij als k doorzit!!

thanx everybody 4 the tips!!

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-01 20:35

hmmm sportbh lijkt me toch niet ideaal.
(veels te strak..)
Dan maar beugelbh met een topje.
Heb nu 80 B (goh boeiend, we komen nog eens iedereen zn cupmaten te weten Haha! ) en ik ben 14.
Maar volgens mij is het bij iedereen verschillend.
Wat je ma heeft krijg jij vaak ook

xandra
Berichten: 114
Geregistreerd: 03-06-01
Woonplaats: hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-01 20:44

He bedankt he voor die opmerking. Ik word nu vergeleken met Pamela Anderson !! Ik ben alleen niet blond.
Maar ja het hoort er nu eenmaal bij.

Groetjes Sandra

DominiqueDG
Berichten: 1563
Geregistreerd: 11-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-01 21:59

Ik rij altijd met een gewone bh en ik heb B cup.Ik heb er verder geen last van,maarnu ik hoor dat het slecht is ga ik maar op een sportbh overstappen. Party!! Pling