Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Fitzroy"]
[quote="Tessebes schreef:Nou sorry hoor, maar mijn vriend is meegeweest bij Meeuwenoord en hij heeft daar alle gangen gehad. .
Tessebes"]
[quote="Fitzroy"][quote="Tessebes schreef:Nou sorry hoor, maar mijn vriend is meegeweest bij Meeuwenoord en hij heeft daar alle gangen gehad. .
Citaat:Dan heb ik dat verkeerd begrepen. Ik vind het sowieso onverstandig om beginners mee naar buiten te nemen, omdat er daar bijna geen instructie kan worden gegeven.
gijsenkim schreef:
Lisiduna, is dat niet het zeisoensbedrijf waar elke zomer minstens 8 paarden het seizoen niet overleven. (ik heb daar een keer van onze stal een ponykamp gehad met gelukkig onze eigen paarden en ik heb daar twee dode paarden in een week, de rest zag er ook uit of het elk moment in elkaar kon zakken![]()
![]()
, Wat een pestbende is het daar zeg)
Begrijp ik dat het speciale stapritten zijn, de paarden die ik daar gezien heb die kunnen gewoonweg niets anders meer......
(misschien dat het nu verbeterd is maar 8 jaar geleden was het echt heel erg)
boemel schreef:Een aantal manege's zaten vol voor die gewenste datum en een aantal manege's wilden geen beginners. Ik ben nu bezig met manege Poelenburgh. Daar werken ze wel met beginners. Ze krijgen dan eerst een 1/2 uur les in de grondbeginselen en dan een uur het bos in (staprit).
Lautjuh123 schreef:ik heb een strandrit gemaakt via port zeelande bij een manege in renesse. je had daar beginners en gevorderen, beginners was alleen door de duinen en gevorderden was in rengalop over het strand.
en ja het is een manege en ze mochten in rengalop!
het was iig super leuk, heb ook de duinrit gedaan, daar doe je alleen stap en draf! ook leuk hoor als je met beginners bent!