Stronglady schreef:@dubbeldun: ken jij voorbeelden van stallen met damwandprofiel? Ik kan ze in ieder geval op internet nergens vinden; alleen van grote loodsen e.d....
Dat is dus ook het probleem waar ik momenteel tegenaan loop. Mijn schuur gaat ook te klein worden om interessant te zijn voor hallenbouwers 
Citaat:
Mijn idee is dus het model zoals ik aangaf, twee buitenstallen met een ruime opslag voor hooi/stro/tuig etc. met dan voor de stallen een overkapping van ong. 2,5 m. Dit 'gebouw' wil ik dan in de paddock plaatsen, zodat de deuren altijd open staan en de paarden vrije uitloop hebben. Maar dat ik ze als het nodig is ook wel eens op stal kan zetten... de stallen zullen dus niet veel gebruikt worden als het goed is HAHA!
Wij zitten wel op één lijn wat ideëen betreft. Ik ga zelfs nog iets verder erin 
Citaat:
Ik heb me zelfs al afgevraagd of ik niet bijvoorbeeld een flinke blokhut zou kunnen gebruiken? Of is dat een heel leip idee?!!

Zou ik niet doen. Dat hout is veel te dun, daar gaat een paard zo doorheen als ie in de strees schiet