Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
...hun hebben Sherif zelf gefokt en groot gebracht..dus wisten ze mij precies te vertellen wat voor een paardje Sherif nou was....ik denk zelf dat bij handels stallen niet altijd duidelijk is wat voor een verleden de paarden hebben (mits ze de paarden zelf gefokt hebben....)...zelf ben ik blij dat ik Sherif op jonge leeftijd heb aangeschaft ken nu zijn hele verleden en zie hem groeien....

Sjuimpje"]
[quote="Mystica schreef:Ik dnek dat een particulier minder snel met een paard knoeit als een handelsstal. Gewoonweg omdat veel particulieren niet weten hoe het moet. Je moet so wie so goed opletten.
maar goed dat is allemaal goed gekomen
) bewegingen was geweest had ik geen zin meer om weer 3 uur in de auto voor Jan Doedel te zitten. Dus toen ben ik bij hnadelsstallen gaan kijken, waar ze meerdere paarden hadden staan die aan mijn eisen voldeden.
) en dus moest ze maar verkocht worden. Wat een geluk, een gouden eerste paardje aan gehad
. Haar pit is de struikelblok voor ons, maar het gevoel van het hart verbied ons haar zomaar te dumpen, we zoeken dus voor haar DE GOUDEN THUIS!
. Ik vraag me nog steeds af of hij niet kunstmatig rustig werd gehouden toen we kwamen kijken
en die eerste dagen, of dat hij misschien dan pas z'n ledematen ontdekte
. Guess we'll never know ... Al bij al moet je op het gevoel voortgaan, en bij onze tinker is het na een wederzijdse aanpassingsperiode helemaal goed gekomen (uitgezonderd z'n bijten dan
, hengst hé
).
, hele stukken straal die je zo uit de hoef kon trekken (niets aan de hand UHUMMMM, zo beweerde de eigenaar ... ja ....
), veel te zware pony's of juist te mager, zwaar hoefbevangen (niets aan de hand volgens handelaar, beetje "moe" ...), zelfs iemand die beweerde dat ze een pony had ZONDER hoeven
... noem maar op, ik heb het gezien ... Dan heb ik ook het tegengestelde gezien. Baasje die voor de dochter een groter paardje moet vanwege de leeftijd (wedstrijden), pony PIEKFIJN in orde, 100% in orde ... zo kan het dus ook!!! KIJKEN ... da's alles wat ik kan zeggen 
. De zoektoch is bijna even leuk als de pony uiteindelijk zelf, maar vaak moet je van je hart een steen maken en je omkeren en weglopen zoals bij het bevangen prachtig mooie schimmeltje