Paardenstaart verven??

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

lillybee

Re: Paardenstaart verven??

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-10 01:18

ik ken wel iemand die van haar bruine paard de puntjes van de manen zwart verfde. door de zon kleuren ze echt knal oranje.

mensen haarverf pakte goed bij dat paard.

ik ken ook iemand die de staart van haar haflinger blondeerde om het gelige eruit te krijgen.
die staart was wel wit.

ik denk dat paardenhaar juist meer kan hebben in veel gevallen.

maar als je paard een beetje brose manen heeft, wat snel afknapt zou ik toch uitkijken,

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-10 01:38

Bedankt voor jullie reacties, die niet zo kort door de bocht zijn "waarom zou je dat doen", dit is tenminste een antwoord op onze vraag. Thnxx! :*

lillybee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-10 09:43

en als ik vroeger een witte pony had gehad, had ik vast een wijs kleurtje door de manen en staart gedaan. de puntjes roze ofzo :P

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-10 09:49

Ik snap de meerwaarde ervan ook niet.. Maar heb weleens over iemand gehoord die dus haar paard verfde op de plekken waar zij er met haar sporen in had gezeten... Ik vraag me nog steeds af hoe ze dat voor elkaar heeft moeten krijgen dat daar witten plekken ontstonden :+ Maar dat verfde ze dus bij...

060606

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-12 14:42

Is er toevallig nog iemand die dit weet? Ik ga de staart van mijn paard met Cowboy Magic behandelen maar mocht het nog wat gelig zijn dacht ik er toch aan de onderkant waar het geel is grijs te verven. Gewoon omdat ik dat mooier vind en staat verzorgder. Miss iemand die dat is heeft gedaan? Mag via pb anders zou de helft van bokt wel over je heenvallen.

MisticRider

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-12 21:24

als paarden gestolen worden, worden ze toch ook vaak geverft? (niet echt goed, maar gewoon zodat hij slecht te herkennen is)

xx_bente_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-12 21:25

ik zou het niet doen ik vind het zelf zonde en als je er later spijt van hebt kun je er niets meer aan veranderen .

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 00:02

Zipporah schreef:
Is er toevallig nog iemand die dit weet? Ik ga de staart van mijn paard met Cowboy Magic behandelen maar mocht het nog wat gelig zijn dacht ik er toch aan de onderkant waar het geel is grijs te verven. Gewoon omdat ik dat mooier vind en staat verzorgder. Miss iemand die dat is heeft gedaan? Mag via pb anders zou de helft van bokt wel over je heenvallen.

Misschien kan je in plaats van te verven eerst eens met zilvershampoo wassen gewoon bij de drogist halen dat haalt de gele gloed weg je zult het voor goed resultaat wel regelmatig moeten doen en zal niet in 1x weg zijn maar als je bv wekelijks even de punten van de staart wast met zilvershampoo denk ik dat je een goed resultaat krijgt.

060606

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 00:13

Oke ga ik ook proberen, dankjewel!