Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

lonnie schreef:hier in Tilburg zijn ze ook bezig met het geven van vergunningen voor schuilstallen, mits je die van bv mooi natuurhout maakt. wij zijn een van de weinigen die al een vergunning hebben, onze containerstal mag blijven staan, we gaan deze voor het mooie wel bekleden met houten planken.
Volgens mij valt Oisterwijk alleen niet onder gemeente Tilburg en ik weet dat ze in Oisterwijk nóg strenger zijn dan in Tilburg
Marchador schreef:Kan je niet bijvoorbeeld het volgende doen?
Je hebt de basis staan van de corniferen in de U-vorm.
Aan de binnenkant heb je een wand lees ik dat goed?
Als je aan die wand/ schutting een inklapbaar bevestigd heb je een inklapbaar dak.
In principe heb je dan alleen die ene wand staan.
dan kunnen we beter meedenken (en zelf natuurlijk ideetjes opdoen:P)
) weet ik niet wat het toevoegt behalve dat je er zelf een beter gevoel over hebt. Bij mij konden ze rond de trailer schuilen en met een regendek bij erg weer hadden ze het prima naar hun zin. Ik vond het zelf niet ideaal maar had nou niet het idee dat ze er erg veel last van hadden (integendeel).
echt!
Henk001 schreef:Ik sluit mij hierbij aan, volgens mij mag je wel een schuilplaats zetten zolang het te verplaatsen.
Ik zou het toch even bij de gemeente navragen.
VanHuisUit schreef:Voordat je heel erg veel moeite gaat doen kun je je afvragen hoe vaak de paarden écht ín de stal zullen gaan staan. Als ze nu al goed kunnen schuilen (en de coniferen groeien snel) weet ik niet wat het toevoegt behalve dat je er zelf een beter gevoel over hebt. Bij mij konden ze rond de trailer schuilen en met een regendek bij erg weer hadden ze het prima naar hun zin. Ik vond het zelf niet ideaal maar had nou niet het idee dat ze er erg veel last van hadden (integendeel).
Ze hebben bij mij een winter met een container gestaan, daar stonden ze dus vrijwel niet in. Wel naast .... en om in te mesten![]()
echt!