Cowboy Magic Detangler & Shine

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 19:00

ik vind het super spul

Wel als ik te lang laat intrekken gaat het wat lastiger. meestal spuit ik het erin, krab stan zijn heoven uit. En gaat borstelen en dan werkt het super.

ejsoel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-10 22:05

plutolover schreef:
ik vind het super spul

Wel als ik te lang laat intrekken gaat het wat lastiger. meestal spuit ik het erin, krab stan zijn heoven uit. En gaat borstelen en dan werkt het super.

Spuit je het erin? Ik heb geen spuitbus maar zit gewoon in een fles. Soort olieachtig spul.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 17:20

ik gebruik normaal gesproken ook CM detangler, helaas was i nu op en heb ik geen zin om alleen de cm te bestellen ivm de verzendkosten.
op dit moment gebruik ik dus magic gel van ?? geen idee welk merk , maar die werkt bij die van mij ook erg goed , niet zo goed als CM, maar goed genoeg

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 23:11

Dat spul is mijn beste vriend :+

Nee serieus, ik ben er heel tevreden mee. Juist ook met dat koude weer vind ik het ideaal voor die weerbarstige maantjes. Liever wat te vet dan te droog. Ik hou het altijd wel een beetje bij dus klitten zitten er nooit in, maar met een beetje cowboy magic is het weer perfect doorkambaar. :)

Avelienvd

Re: Cowboy Magic Detangler & Shine

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 23:24

Ik vind het ook prima spul.
Gebruik het zelfs voor mn eigen haar.

Imara_Yelte

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-10 10:34

mijn vriendin heeft de cowboy magic uit america meegenomen.
We gebuiken het op de manege paarden en pony's en ik moet zeggen
dat het echt super spul is. een beetje in ja hand en goed inwrijven en laten intrekken
en kammen maar. zelfs deze staarten die dus 1 keer in de zoveel tijd worden gedaan, worden echt super !!

Casarell

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-10 10:40

Ik heb het ook een keer geprobeerd, en ook ik vond het echt zwaar tegen vallen..

Tegenwoordig gebruik ik de spray van Carr & Day, geen troep aan je handen, sprayt heel fijn, werkt langdurig en ruikt ook nog eens echt lekker..
Voor mij nooit meer een andere :n

sorrell

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 14:13

@ ejsoel, heb het ook gebruikt, ruim een half jaar lang maar ook geen tot weinig resultaat en ben er ook niet tevreden over.. Maar ik moet er wel bij zeggen dat mijn paard een rare manen structuur heeft. Ze zijn niet glad maar meer kroes, en de klitten kreeg ik er met de Cowboy Magic er echt niet uit ( ik had ook de shampo erbij) En de manen werden vettig en er echt niet mooier op. Nog een nadeel dat mijn teugels glad werden van de gel, als die langs haar vlechten gleden, net alsof de CM niet opgenomen werdt door de manen en er boven op bleef liggen,

Sinds een half jaar gebruik ik de ontklitter van de Gliss Kur Anti-klit spray liquid silk gloss, de roze versie http://www.drogisterij.net/Gliss_kur_an ... s/P/172807

Dit werkt super! Bijna geen maan/ staart verlies door het borstelen, niet vet en hoef het maar weinig te gebuiken de manen zitten altijd in vlechten, en als ik ze los haal zijn ze nog zacht en plakken niet, dit gebeurde wel met de CM.

Ik let wel op dat ik niet rechtstreeks op de manen kam / staat wortel spray.

Ik ken genoeg tevreden gebruikers van CM, niets mis mee, alleen bij mijn paard werkt het niet..