baby (billen) doekjes?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Primavera

Re: baby (billen) doekjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 07:27

doek met warm water (niet heet) en dan even weken. dat helpt ook bij mij fjord, dat is ook zo'n viespeuk

amanda2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 07:30

Billendoekjes gebruik ik alleen voor zn ogen, neus en onder zijn staart... :)

Slucky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-10 13:55

de billendoekjes gebruik ik nu indd voor zijn hoofd want die is ook altijd vies maar dat kan ik niet los gaan rossen. En zijn witte neusje glimt er heel mooi van. Ik ga binnenkort weer anti klit kopen voor zijn staart want nu zijn het echt dreadlocks. en zijn buik word al minder maar ik ben nu al 3 weken flink aan het rossen maar hij maakt het steeds weer vies ....

femmelke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 13:59

Ik gebruik ze wel Maar niet echt voor de vachtmaar meer voor de vetlokken en voor rondom de "poep" om het zo te zeggen :P
Maar voor die harde plekken zou ik gewoon een roskam gebruiken :P

Slucky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-10 13:59

ambre schreef:
Je kunt zijn buik toch wassen voor het rijden?Tijdens het rijden kan hij dan drogen en dan vat hij geen kou.
Ik heb zelf een schimmel en als ik zijn manen gewassen heb moet ik daarna rijden anders hoest hij de volgende dag(hij heeft namelijk lichte bronchitis en is extra gevoelig).

Ik heb geen binnenbak en als ik buiten rijd ga ik niet heel zijn buik wassen, en als het nat is en er komst stof en zand op word het toch alleen maar viezer?

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 14:00

vanaf ik mijn paardje heb (4 jaar) maak ik haar ogen proper met vochtige doekjes, nog nooit geen problemen gehad