Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Kim_Bisous schreef:@Wouterpaard Oeps verkeerd gelezen, nee ze staat inderdaad niet op de tocht
Bedankt voor jullie advies
vind het wel aan genaam ...zonnetje schijnt ..voet wel lekker ana buiten ...vanavond gaat de deken er gewoon weer op als ie op stal staat.
) Breghje schreef:Met dat laatste zit ik dus idd, want dekenswisselen wordt bij ons niet gedaan en de afstand is te groot om even snel op en neer te gaan voor een wissel. Gelukkig heeft ze geen dikke dekens op dus ik hoop dat het allemaal meevalt.
Focussed schreef:Mijne is ongeschoren maar wel een érrug dunne vacht. Staat nu met 300 grams op. Als het 's nachts boven de 5 graden komt gaat de 200 grams op. Dus eigenlijk nu al, maar omdat het nog zo wisselvallig is en het weer naar het vriespunt gaat dalen laat ik hem nog maar even op.
woods schreef:Bedenk ook dat "zwaarte" van de deken ook niet alles zegt. Een dubbele deken (2 dekens van 200grams) isoleert beter dan een enkele deken (één deken van 400 gram) omdat er tussen de twee dekens een luchtlaag zit die ook weer isoleert.
maaike2800 schreef:Toen het kouder begon te worden hadden we een topic welke deken heb jij nu op. Nu ben ik zelf al begonnen met minder dikke dekens en soms is het dan best lastig, hoe snel kan je afbouwen? Dus ben wel benieuwd hoeveel grams jullie er nu op hebben liggen. Vermeld ook even of je paard binnen of buiten staat en of hij geschoren is.