Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Pipo schreef:Ach ja, vele verhalen en wat er waar van is?
Zelf heb ik het jaren geleden gedaan, toen er inderdaad nog een week geselecteerd werd, en er inderdaad nog veel geschreeuwd werd tegen je. Ik heb er veel geleerd, helaas doe ik er nog bar weinig mee.
Op iedere opleiding komt bagger af, dat is niet alleen met deurne zo, dat is met iedere opleiding zo. Maar ze kunnen gewoon niet meer zo streng selecteren omdat het een openbare opleiding is geworden. Zelf zou ik nooit houderij doen, wat je daar leert kan je net zo goed op een stal leren.
Maar de sport opleiding is wel handig, vooral voor je diploma lesgeven.
En de dame die alleen haar zwemdiploma heeft, leuk hoor.......maar mocht er een keer wat ernstigs gebeuren tijdens het lesgeven, vraag ik me af wie harder lacht, degene met dat deurne diplomatje, of jij met je zwemdiploma!

Navarro schreef:Dus volgens mij kun je als je talent hebt beter niet naar Deurne gaan en alleen als je een super kneus bent wat rijden betreft kun je er wat leren.
Samshorse schreef:Tja,
ik hoef pas over 2 jaar te kiezen, maar ik keek alvast of het me wat leek.
Ik heb ook het idee dat je als je hard werkt je even ver kan komen,
maar ik zit nu in de 4e van het gymnasium en mijn moeder vindt dus dat ik een goede opleiding moet hebben en als ik iets met paarden wil doen is Deurne de enige optie.
Ik ga trouwens bij een stal helpen met de paarden verzorgen,
ook om te kijken of werken met paarden me wat lijkt.
Bella schreef:Maar dat was dus meer het type, pappie betaald wel!! Die was gewoon serieus in het 3e jaar gekomen....met niks doen! Vind ik toch weer jammer van de opleiding!!
Enneh Deurne is toch MBO?? (ivm samshorse die in 4 gym zit)
mijn ouders betalen ook m'n opleiding, ik heb al genoeg kosten aan m'n pony en m'n rijbewijs, waar ik me blauw voor heb gewerkt. niet dat ik niet heel blij ben dat m'n ouders dat voor me willen betalen hoor! Samshorse schreef:Nee, dierenarts is niets,
ik heb absoluut geen zin in dieren te moeten snijden.
Ik wil dieren (en dan aller allerliefst paarden) verzorgen, trainen,
uitbrengen op wedstrijden (hopelijk) enz.
Ik hoorde (ik hoor wel meer hahaha) dat je alleen met talent wat aan de sportopleiding had.
(Als je als dierenarts/veearts in een maatschap komt dan hoef je trouwens ook niet veel meer te snijden hoor
)
Heb echt superveel geleerd en heel veel lol gehad op de snijzaal hoor
(en als je het vreselijk vind laat je de rest snijden
dat doen er wel meer...)
Ga straks gewoon lekker studeren en als je daar zin in hebt zoek je gewoon een leuke stal voor de vakanties en/of de weekenden

Ik ken maar weinig profs die heel positief over Deurne zijn, maar dat zegt ook niet zoveel natuurlijk
(het deel dat ik ken is maar een fractie van de hele sector
) SharirBobby"]
[quote="Bella schreef:Maar dat was dus meer het type, pappie betaald wel!! Die was gewoon serieus in het 3e jaar gekomen....met niks doen! Vind ik toch weer jammer van de opleiding!!
Enneh Deurne is toch MBO?? (ivm samshorse die in 4 gym zit)
mijn ouders betalen ook m'n opleiding, ik heb al genoeg kosten aan m'n pony en m'n rijbewijs, waar ik me blauw voor heb gewerkt. niet dat ik niet heel blij ben dat m'n ouders dat voor me willen betalen hoor! 
Navarro schreef:gezellig site zeg, dat bokt!
Je zegt één keer wat en je wordst gelijk afgezeken!! Ik kom hier voortaan in ieder geval niet meer!! Stelletje zeikerds, leuke hobby joh andere mensen afzeiken. Je vind jezelf zeker wel allergeweldigst!
Verder sluit ik me bij Rinske20 aan.
aju paraplu