Middeltje voor snellere groei staart/manen?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Kimbey

Re: Middeltje voor snellere groei staart/manen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 11:20

Goed puntjes bijknippen, verder weinig aan zitten !

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 18:36

SandravdB schreef:
mtg main tail grow te koop bij arthur westernstore in vorstenbosch, dat is eigenlijk het enige middel dat ik ken dat werkt voor het sneller groeien van de manen

Dit gebruikte ik bij mijn vorige pony ook, die had zomereczeem en als dan de wondjes weer genezen waren en dus gewoon een kale plek was deed ik dat erop en binnen 2 à 3 dagen was de vacht alweer bijna terug gegroeid. :)
Bij manen en staart werkte het ook heel goed. :)

Bonnigje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-10 11:33

Het is heel belangrijk dat je het niet wast en/of verzorgd met producten die silicone bevatten. In cowboy magic zit bv al silicone. Daar wordt de staart eerst heel mooi van maar droogt daarna de haren waardoor ze gaan breken.

Ik zou het eerst goed wassen, en daarna behandelen met een silicone vrije ontklitter en vervolgens een vlecht maken. Probeer je staart altijd in die vlecht te houden, het liefst met staartzak erom heen. Dan groeit hij echt snel bij... Alleen af en toe de vlecht eruit halen, even borstelen, weer een verzorgende ontklitter erin en weer in de vlecht.
Die van mij is binnen een jaar van een iel staartje naar een mooie dikke staart gegaan.
In mijn webwinkel kan je zien welke producten ik gebruik.

just_yv

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 10:42

pokon? ;) :D

DebbieNL

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 17:33

Shapleys MTG werkt wel degelijk voor haargroei... ik gebruik t pas ruim een week en de kaalgeschuurde staart heeft nu al weer haar na een paar keer smeren ;)
Het heeft zo'n sterke helende werking dat het de huid in topconditie brengt in zeer korte tijd waardoor de haargroei ook meteen een boost krijgt ;)
Ik was echt verbaast van de mega snelle resultaten!!!

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 20:26

Dat is heel normaal hoor dat haar na ruim een week weer terug groeit. Het is alleen maar afgeschuurd en dus verder niet beschadigd van binnenuit.
Geen idee of het verder een bewezen werking heeft maar het is niet uitzonderlijk dat het haar na een week terug groeit.

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 20:28

Tigra_ schreef:
Dat is heel normaal hoor dat haar na ruim een week weer terug groeit. Het is alleen maar afgeschuurd en dus verder niet beschadigd van binnenuit.
Geen idee of het verder een bewezen werking heeft maar het is niet uitzonderlijk dat het haar na een week terug groeit.

antiek topic, maar goed.
En ja, helaas groeit het altijd overal weer terug binnen een week, anders zouden we in de zomer heel wat beter af zijn met onze benen en oksels en bikinilijn. :+ {:} :Y)