rooz1993 schreef:Wij doen bij de paarden ook vaak haargel erin! lak ben ik niet echt heel erg fan van omdat er parfum inzit...
kan parfum in gel kwaad?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Monica_1987 schreef:Geen gewone haarlak. Wat je wel kan doen is gellak. Echte haarlak is troep en als je het heel regelmatig doet er slecht voor de luchtwegen. Eenmalig kan niet zoveel kwaad maar ik zou dan toch echt voor gellak gaan.
M_D_H schreef:Monica_1987 schreef:Geen gewone haarlak. Wat je wel kan doen is gellak. Echte haarlak is troep en als je het heel regelmatig doet er slecht voor de luchtwegen. Eenmalig kan niet zoveel kwaad maar ik zou dan toch echt voor gellak gaan.
gel lak spuit niet zo makkelijk en blijft niet goed genoeg zitten...
en alles is slecht voor de luchtwegen,
inclusief vliegenspray, vliegweg, antiklit en stallucht, vegen enz
savannah13 schreef:dus wat kan ik nu het beste gebruiken??

M_D_H schreef:heb nog niet eerder gemerkt dat een paard er last van heeft.
en als je een goede haarlak hebt, dan is dat drijfgas wat er in zit ook minder "hard"
en zijn de luchtjes minder erg
euhm
ik wilde tegen je zeggen dat dat logisch was...,
maar zat me net te bedenken dat de meeste mensen de luxe hebben om binnen een poetsplaats te hebben

savannah13 schreef:Carlijnnn schreef:vlecht je echt onderdoor, dan kan het bijna niet uitzakken en zit hij altijd strak
nee ik vlecht bovendoor onderdoor heb ik nog nooit gedaan maakt het echt veel verschil dan?

Be blij dat het goed ging Samantha_T schreef:Zou ik niet doen, er zit parfum in haarlak en dat gaat schuren. Als ik jou was zou ik lekker die gel gebruiken. Een andere optie is om gewoon goed strak te vlechten, want goeie knotjes hebben geen gel of haarlak nodig! Succes