Ze wil niet op de wei

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

felicity

Re: Ze wil niet op de wei

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-10 22:20

Vandaag ook weer anderhalf uur buiten gehad.
Daarna opgezadelt en gereden. Wat was ze stout. Hoofd tussen der benen en bokken. Toen maar voorwaarts geschopt. En vervolgens wil ze niet meer zachter. Steeds rennen en zelfs in galop constant overspringen. Ook gooide ze tot 3x toe haar tong over het bit. Terwijl ik niet ees druk had op de teugels. Wel heb ik weer een maand niet kunnen rijden vanwege het weer en vandaag weer opgestapt. Ik denk dus dat ze veelste veel energie heeft maar dit op de wei niet kwijt kan. Want ja die andere 2 doen niet gezellig mee. En in je eentje rennen is ook zo saai.

lonnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-10 22:21

jij hebt gewoon een eigenwijs paard volgens mij :D

felicity

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-10 22:57

En ze is verder zo leuk. Ik heb haar nu bijna 3 jaar. En in de omgang kan ze zoooo lief zijn. Ze zoekt je echt op om lekker te kroelen. Je kan dan ook uren met der tutten. Dat vind ze zo fijn.

knollentuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-10 23:03

Ik heb er ook zo een hoor 2-3 uur is de max vind meneer,hij komt als ie besloten heeft dat ie het zat is eerst steeds naar het hek en hinnikt hoopvol,na een kwartier wordt het drammen slaan met t voorbeen en drentelen en lieverlee wordt het heel hard heen en weer draven als ik m dan niet haal springt ie zelf de wei uit en gaat zelf in zijn box staan,handig? nee niet echt maar hij is nu 22 doet dit al 18 jaar en het zij zo

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 08:06

Misschien van te voren even longeren Felicity? :)
Of even losgooien in de bak, dan kan ze haar energie even kwijt.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 08:10

Weet je......... luister gewoon naar je paard...... paarden die de wei op MOETEN omdat het baasje dat wil, zijn sneu!! net zo sneu als paarden die ongewild 23/7 binnenstaan.

Zij wil gewoon niet, laat dat duidelijk merken....... wat is er mis mee om daarnaar te luisteren????? is toch geen probleem :D