DianneF schreef:pmarena schreef:Tja , als je al zoveel geprobeerd hebt en je paard is zo duidelijk....ik zou het slopen wel zat zijn zachtjes aan
Je hebt wel mazzel als de stal-eigenaar het niet erg vindt zeg , die is toch degene die het steeds kan repareren en dat kost best wat tijd , geld en ergernis denk ik.
Als het dan 1 keer gebeurt , nu ja , dat risico hoort erbij
Maar elke keer opnieuw zo'n sloperd , pfffft dan gaan ze je paard op een gegeven moment toch niet zo leuk meer vinden denk ik
En wat denk je van het risico op blessures
Je kunt het toch ook moeilijk zo laten als het nu is denk ik ?
Is het dan niet gewoon op deze stal mogelijk om de stal dag en nacht open te laten staan en te verbinden met een paddockje , of bijvoorbeeld met die nieuwe bak , zodat hij lekker zelf rond kan lopen en niks hoeft te slopen daarvoor ?
Nou hij had het er wel over dat hij van het zomer nieuwe stallen wou bouwen.. En dan voor Trippel een stal met 3 betonnen muren en gewoon 1 staldeur met luikje.. Misschien dat ik dan idd in overleg kan vragen voor uitloop.. Maar goed.. Als hij 1 paard doet met zo'n stal.... Zul je zien dat iedereen dat wil.. Zucht..
Jouw paard is zo te lezen inderdaad erg moeilijk te stallen, aangezien hij zowel de stal als de afrastering van het weiland afbreekt.
Mijn paard sloopt (als hij de kans krijgt) gelukkig alleen alles met zijn tanden, daarom hebben wij zijn stal mondsloopproof gemaakt door alles met gladde ijzeren platen te bekleden. Als hij de stal met zijn benen bewerkt zou hebben, dan zou ik redelijk in paniek zijn geraakt, want mijn eerste paard moest afgemaakt worden, nadat zij een stenen muur 10cm naar achteren had geslagen en haar pees hierdoor kapot was gescheurd.
Heb je je paard al eens op heterdaad betrapt? En zo ja, wat heb je toen gedaan?

)