Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
__Nienke schreef:Als je de eigenaar een groot deel van de verzorging uit handen neemt, vind ik niet dat je daar een bijdrage voor zou moeten betalen. Wat ik wel logisch zou vinden is dat je bijv. de lessen die je met het paard krijgt zelf betaald en hetzelfde geldt voor evt. wedstrijden.
mandyrakker schreef:Somebitch schreef:Ik ben het niet met je eens TS.
Als jij kan rijden, totaal vrijgelaten wordt en wedstrijden etc mag rijden vind ik best dat je daarvoor een bijdrage mag betalen.
dan kan je net zo goed een eigenpaardje nemen...
dat vind ik;)
marrie1996 schreef:Wat vinden jullie een redelijk bedrage voor het verzorgen van deze pony?
Tinker - M2 - 9 jaar - ong. 1.45 - lief![]()
Ik ga nog neit zeggen hoeveel ik ervoor moet betalen als ik ervoor betaal, ik wil eerst weten wat jullie zouden geven.
marrie1996 schreef:Lieszje schreef:Kan je beter erbij zetten om hoeveel dagen enz. t gaat..
Das waar, helemaal vergeten.
2 dagen per week - ik heb binnenbak/buitenbak/stapmolen ed. (alle voorzieningen) - geen idee of ik wedstrijden mag rijden - alle verzorging dus poetsen/mesten/ik wil best dekens of dekjes wassen

. Ik een dag vrij en verzorgster kan rijden.
Wel vind ik het terecht dat de verzorger meebetaald als er iets stuk gaat, of ze zelf iets stuk maken.