Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
om ze daar te zetten hopje123 schreef:Ja maar dat is iets wat ik nooit van mijn leven zou willen paarden 23 uur op stal.
Ik verhuis nog liever naar drentheom ze daar te zetten

Caira schreef:toch wel, zoals ik al zei: je moet iets zoeken wat zo optimaal mogelijk is en waarbij jij je goed voelt.
Caira schreef:Probeer alsjeblieft eens een beetje respect op te brengen voor de mensen, want je bent nu alleen maar iedereen tegen de haren in aan het strijken.
hopje123 schreef:Ik heb besloten heel druk verder te zoeken.
Het voelt gewoon niet goed om ze nu naar die stal te verhuizen.
Morgen ga ik nog bij een andere stal kijken waar ze samen 1 grote container hebben met een uiloop.
Tot die tijd, heb ik kunnen regelen dat iemand ze in de middag in een andere padock zet met een baal hooi.
Ik wil jullie wel allemaal bedanken voor jullie advies.
De meeste zeiden doen, maar zo zie je maar wat je gevoel zegt is soms het beste.
Ik wil het mijn paardjes gewoon niet aan doen om ze op stal te zetten, ook al is het voor de nacht, ik heb daar zelf gewoon geen goed gevoel bij.

pmarena schreef:Het is nog beter voor die paarden als ze gewoon lekker buiten lopen op een droog stuk
In een stal opgesloten staan waar in gepiest en gepoept wordt is ook niet bepaald de ultieme situatie voor mok
Ik snap heel goed waarom de TS niet naar stal 2 verhuist. Hij klinkt aanzienlijk beter dan stal 1 , maar er zitten wat puntjes van stevige twijfel vind ik omdat je maar af moet wachten wat daar in de praktijk van terecht komt. Als je uitgaat van het slechtste realistische scenario dan komen haar paarden daar zometeen de stal niet uit in de winter...
(als haar paarden niet goed overweg blijken te kunnen met de andere paarden , en de oude baas om 1 of andere reden stopt met het buitenzetten een paar keer per dag , welke kans mij vrij aanwezig lijkt , kun je dat niet met enige zekerheid uitvlakken dan ben je echt de sjaak)
Net als hier in NH.