Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Eagerly schreef:Ik kan me niet voorstellen, dat iemand heel bewust voor optie 3 kiest, want wie gunt zijn of haar paard nou geen bewegingsruimte?
Als wedstrijdamazone wil ik mijn paarden in de wintertijd niet dag en nacht buiten hebben, dus vallen mijn paarden onder optie 2.
ikdoemaarwat schreef:Eagerly schreef:Ik kan me niet voorstellen, dat iemand heel bewust voor optie 3 kiest, want wie gunt zijn of haar paard nou geen bewegingsruimte?
Als wedstrijdamazone wil ik mijn paarden in de wintertijd niet dag en nacht buiten hebben, dus vallen mijn paarden onder optie 2.
geloof me ze zijn er , heb pas geleden nog met iemand een discussie erover gehad en die kwam er voor uit dat haar paard 23,5/7 op stal stond en dat ze poetsen zelfs nog teveel vond

Esther schreef:Optie 1, maar dan met loopstal, paddock en winterwei waar in de winter onbeperkt hooi wordt gevoerd. In de zomer 24/7 op het land.
En als extra is er nog een binnenbak, buitenbak, longeercirkel en 600 meter van een groot bosgebied af.
Voor krachvoer verstrekken worden de paarden even apart gezet en als ze het voer op hebben weer losgelaten.

.. Ik merk dat mijn paard het ook wel fijn vind om even een plekje voor zichzelf te hebben, maar het is wel absoluut een buitenpaard
..
.. En zomers wil ik haar wel echt op gras hebben, in de winter mag ze ook gewoon op zand met onbeperkt ruwvoer en wilgentakken ofso
. Ik wil ook niet langs een drukke weg, want ik word mesjogge van auto's die voorbij scheuren..

BrittKitt schreef:Waarom willen jullie je paard 's nachts op stal? Voor jezelf of voor het paard?
BrittKitt schreef:Waarom willen jullie je paard 's nachts op stal? Voor jezelf of voor het paard?
als ik hem het snachts op de wei zet en hij schriktAmaretto27 schreef:Hallo,
Ik ben benieuwd waar de bokkers voor kiezen:
1. Een natuurlijke stal: Zomers 24/7 op de weide en in de winter 24/7 op een grote paddock met onbeperkt ruwvoer. Beide voorzien van een grote schuilstal.
Citaat:2. Een 'gewone' stal: Zomers overdag op het land en 's nachts op stal en in de winter overdag op een paddock en 's nachts op stal.
ikdoemaarwat schreef:Eagerly schreef:Ik kan me niet voorstellen, dat iemand heel bewust voor optie 3 kiest, want wie gunt zijn of haar paard nou geen bewegingsruimte?
geloof me ze zijn er , heb pas geleden nog met iemand een discussie erover gehad en die kwam er voor uit dat haar paard 23,5/7 op stal stond en dat ze poetsen zelfs nog teveel vond
.. of nouja.. een fiets met haar... want daar komt het dan praktisch wel op neer.. zou er niet aan moeten denken..
Arm dier