Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

IrisenUledi schreef:paard kan niet naar buiten hebben we geen mogenlijkheid op stal voor alleen in de zomer komen ze buiten.
verder had ik het met de eigenaar van de stal overlegd en het schijnt dat ze nou verkeerde stro hebben dat ze veel meer eten... kan dit kloppen???
hoeveel hooi die krijgt weet ik niet precies wel dat ze het maar 1 x per dag krijgen.... erg weinig vind ik zelf....
zou ik dan evt. hooi bij kunnen voeren?...
, maar dat kan bij haar minder kwaad). Bij ons op de manege wordt dan elke dag wanneer opgestrooid of uitgemest wordt, nog een beetje stro door de stal verspreidt zo dat ze toch nog een beetje stro krijgen! siskeh schreef:Als je paardje de hele dag op stal staat vind ik het niet zo raar dat hij met rijden zoveel moet poepen!
En dat stro-eten komt denk ik dan vooral van het te kort aan (arm)hooi.
Als je zaagsel gaat strooien ben ik bang dat je het alleen erger maakt, dan krijgt je paardje helemaal niet meer voldoende ruwvoer, en zal hij zich ook nog eens te pletter vervelen(met alle gevolgen van dien)

Shoufshouf schreef:Moeilijke naam he ShoufShouf (betekent kijk kijk in het arabisch)
Is vandaag al de tweede keer dat die naam verkeerd geschreven wordt!!
Als je 1 keer per dag voert moet het wel voldoende zijn voor de hele dag!! Heb alleen het idee dat het op deze stal niet het geval als ik het zo lees....
Als je in een keer genoeg voert dan is het prima!!
IrisenUledi schreef:verder had ik het met de eigenaar van de stal overlegd en het schijnt dat ze nou verkeerde stro hebben dat ze veel meer eten... kan dit kloppen???
hoeveel hooi die krijgt weet ik niet precies wel dat ze het maar 1 x per dag krijgen.... erg weinig vind ik zelf....
zou ik dan evt. hooi bij kunnen voeren?...