Paard bij geiten, kan dat?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

jessica4ever

Re: Paard bij geiten, kan dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 12:58

ja zou ook niet weten waarom het niet zou gaan. maar wat er al eerder is geschreven.. oppassen voor de manen en staart. geiten staan erom bekend dat ze graag knabbelen

Zepjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 14:17

IK heb bij 1 pony in de stal een geit en dat gaat prima maar bij de rest van de paarden hoef je dat niet te proberen. Die trappen hem meteen de stal/land uit. Het ligt er dus ook aan wat je paard ervan vindt.

snuffel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 14:19

onze pony was ook altijd helemaal gek met onze geit,.. echt twee dikke maatjes!

snuffel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 14:20

ps.inderdaad wel oppassen met manen en staart,.want onze geit vond die ook erg lekker

miesjemeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 16:31

Volgens mij kan dat helemaal geen kwaad hoor. Ik ken meerdere mensen die paard/pony met geitjes hebben staan. Nooit iets geks van gehoord :)

colunder

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 16:42

Ik heb ook jaren geiten bij de pony's gehad,ook in de stal.
Er is nooit aan de staarten geknaagd.
Mijn geit haaft wel een keer een enveloppe met 80 euro erin opgegeten,die had ik in mijn zak zitten om een veevoerrekening te betalen en die jas had ik aan een spijker in de stal gehangen.
Alleen het muntgeld heb ik teguggevonden,van de 80 euro papiergeld en de envelop geen snippertje.

het moeilijkste punt is meestal je omheining,voor geiten heb je echt een hele goede omheining nodig,want het zijn echte uitbrekers.

Jasmijn_Goos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-10 19:03

Dankjewel allemaal!

Mijn paard komt dan samen met mijn andere paardje te staan en de geiten er dan nog eens bij..
De omheining is inderdaad geitproof gemaakt haha.. Onze Goos (shetlander) is ook een kei in ontsnappen, dus hij was al Goos-proof, maar nu ook nog geit-proof.. Als er daar eentje uitbreekt weet ik het ook niet meer hoor!

Dat ze samen konden staan wist ik al wel, maar ik was bang voor eventuele ziektes die ze naar elkaar kunnen overbrengen.. Maar dat is dus ook geen probleem? Fijn om te weten! :D