Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Neee joh, verdienen hierop doet je niets!!josie schreef:Aha, dat verklaard veel, dan betaald zij ook geen 3 euro per pak, want ik weet dat de prijs nog onder 1 euro ligt per baal van 20 kg.
Dus stel ze betaald 1 euro per baaltje van 10 kg, dan wordt het 20 euro per maand aan hooi.
kjcm schreef:josie schreef:Aha, dat verklaard veel, dan betaald zij ook geen 3 euro per pak, want ik weet dat de prijs nog onder 1 euro ligt per baal van 20 kg.
Dus stel ze betaald 1 euro per baaltje van 10 kg, dan wordt het 20 euro per maand aan hooi.
goh, doe mij t adres van die verkoper?!
bestel ik meteen een paar wagens!
onder de 1 euro vindt je geen goede kwaliteit hooi (balen van ong.20 kg)
dat is waarschijnlijk de prijs van t persen en dan nog is t laag.........
KiWiKo schreef:Hele stomme vraag........... maaruh waarom zou er niet op verdient mogen worden???? dat snap ik niet........ Sorrie
Ik denk zelf dat ze er vet geld op toelegt, gezien de tijd die ze er ook aan kwijt is om de stal uit te mesten, te eten te geven.......
bijzonder topic dit!

ANOUKIEE schreef:nienkexD schreef:Is de e-pony van haar zelf ?
Dan hoef jij de wei niet af te huren zodat er geen ander paard bij in kan, dit is ook gezellig voor haar pony, en die heeft ook stro nodig en een shetlander heeft niet veel stro nodig,
hij zal ook wel gras eten dus ik denk niet dat de eigenaresse van het weiland iets over de prijs te klagen heeft!
anders moet je het er is met haar over hebben
ja de epony is van haar zelf,
hoeveel denken jullie dat een shet veulentje van de baal hooi mee eet?
Ja klopt ze deed toen ik mijn veulentje nog niet bij haar stalde ook iedere week de schuilstal uitmesten en 3/3.5 pakken stro gebruiken,
dus dat is hetzelfde. En kost dus ook niet meer.
Misschien iets meer hooi dat ze nu moet gebruiken maar dat betwijfel ik zelfs...
Betaal ik dan zelfs niet wat veel...
wat vinden jullie een mooie prijs..?

Mavelle schreef:Bij ons mag zo eentje nog wel gratis in het land. Die drie hapjes hooi kan ik niet moeilijk over doen uitmesten en het land onderhouden moet zowieso gebeuren. Als ik maar 1 paard had zou ik blij zijn dat hij niet alleen zou hoeven te staan!