Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ilse86 schreef:Ik hoor echt zulke lovende verhalen over dat spul! Ik denk dat ik toch maar eens wat ga bestellen. Het schijnt dat je daar echt maar een klein drupje van hoeft te gebruiken toch Erna?
JaneJansen schreef:eenitraM schreef:Cockpitspray.
Bus 2 euro bij de kruidvat! Werkt nog beter dan de Cowboy Magic
Werkt dit echt goed zonder schadelijk te zijn? Ws niet voor schimmels??Of is het kleurloos?
Ik heb gewoon een kwpn merrie met een normale staart, maar ik ben wel erg nieuwsgierig geworden over c.m.
) altijd weer via je handen.
Witte fles die naar boven toe nauw inloopt met roze of paarse of blauwe dop. Werkt super vind ik
.
Dus dan was ik hem met shampoo om het ergste eruit te krijgen en dan doe ik de cremespoeling erin dat laat ik een tijdje zitten (10 min zoiets) en dat spoel ik uit dan antiklit erin en droogwrijven en dan voorzichtig de borstel er doorheen dan ben je er vaak binnen no-time doorheen .. Maar wou ze iets wat ze erin kon doen en dan klaar zeg maar zonder water en dergelijke? Ik was namelijk te lui om alle berichtjes te lezen
anders zeg ik Cowboy Magic
!