mensen die ook thermo-lift classic usa gebruiken

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ebony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-03 22:24

hoi,

misschien zit haar postvak vol?
en ik heb die link niet toegevoegd maar iemand anders.
mail gewoon naar mickey2914@hotmail.com en vraag het aan,
anders probeer t morgen. ik denk dat ze zoveel mail heeft gehad dat haar hotmail vol zit.

groetjes marlies

ebony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-03 22:25

ik zie t al sorry,ik had er nog een @ extra tussen gezet!

sharir

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 11:09

ik heb het gister gekregen dus gelijk geprobeerd... nou ik werd druk.... had echt te veel energie.. ik ging koken voor de familie en normaal doe ik daar een uur over gister een half uur en alles was klaar... en ik kon maar niet stil zitten enzo.. dus ik kan daar duidelijk niet tegen..

kojack

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 11:12

Ik heb haar dus gemaild en kreeg van een ander iemand een mail terug. Daar heb ik ook weer naar terug gemaild en ik heb vervolgens niks gehoord.

ebony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-03 14:25

dat druk worden had ik ook.
je krijgt er meer energie van,in het begin is dat erg maar na 3 dagen word dat veel minder.

wat raar dat je van iemand anders een mail kreeg!!
misschien nog eens proberen?

groetjes marlies

araber

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 14:43

sorry dat ik het zeg maar las vandaag in de krant dat als je vet verlies je gezonder leeft maar of je langer leeft weten ze niet omdat je organen enz al zijn beschadigt en als je teveel afvalt dat dan je spierwevzel kon verdween. Dit was een nieuwe conclusie van een onderzoeker.
dus rustig aan zou ik zo zeggen

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 22:07

Nou, ik heb een mailtje gestuurd en kreeg binnen een uur antwoord.
Ik heb het proefpakketje vandaag binnen gekregen maar heb het nog niet geprobeert.
Ik wacht wel even tot Maandag, als het echt zoveel energie geeft kan ik dat Maandag op mijn werk wel gebruiken Haha!

IlsjePilsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 11:13

Ik heb gisteren ook 2 proefpakketjes ontvangen. Heb de "bijsluiter"goed gelezen en heb er 1 geslikt. Ik heb dus de hele ochtend trilhanden gehad...weet niet of het daar door komt. Maar ik vond dat er op de bijsluiter wel veel "niet doens" op staan. Ik heb ook op het internet gezocht
En heb tot mijn grote spijt de volgende sites gevonden over de bestanddelen in deze pillen

http://www.berkeleywellness.com/html/ds/dsChromium.php
http://www.docguide.com/news/content.nsf/news/8525679F00592DA18525684C004A5040

De URl's zijn alleen al over de eerste 2 ingredienten. Ik baal dat ik gisteren niet eerst op het internet gezocht heb. Dit zijn dus stackers. Kijk daar alsjeblief heel erg mee uit. Ze zijn levensgevaarlijk en worden in de body-building veel gebruikt en waaien nu over naar de mensen die af willen vallen over...maar wat ik al zeg! Ze zijn levensgevaarlijk!!!!

ebony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-03 13:14

hoi,

dit zijn niet die stackers die jij zegt.
wel zit er efedrine in de ma huang en die zorgt voor energie en dat de stofwisseling sneller gaat.

ik had eerst ook erge tril handen,maar na 3 dagen was dat weg.
inderdaad als je je niet aan de toegestane hoeveelheid houd kan dit echt levensgevaarlijk zijn en dat word er ook bij vermeld.

ik heb het tot nu toe bij 1 pil per dag gehouden,maar je mag er 2.
let er wel goed op dat je er geen caffeine houdende dranken oid bij neemt.

ik ben even een paar daagjes gestopt met innemen omdat ik niets meer afviel,het zit er gelukkig nog steeds niet aan ,en morgen begin ik weer!

groetjes...

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 13:39

Ehh, ja, dat van die caffeine houdende dranken.....
Koffie en Cola zijn dus uitgesloten?
Ik drink nl. niets anders........

IlsjePilsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 14:14

Sorry, ik vind dat er te veel haken en ogen aanzitten. Zeker nu ik 2 ingredienten heb gecheckt. Hoe weet je dat het geen stackers zijn. Alle bestanddelen die hier in zitten, zitten ook in stackers. Voor mijn gevoel hebben ze er een leuk verhaaltje aangehangen en het woord stacker uit het verhaal gelaten. Ik vind het allemaal geen prettig idee. Wat je slikt moet je zelf weten..... maar om een paar kilo's kwijt te raken, vind ik dit voor mezelf geen goede oplossing.
Ik heb gevraagd door welke bedrijven deze middelen zijn gestest. Het antwoord was dat ze dat niet wist en het na had gevraagd op de engelse site of zoiets. Ik heb verschillende sites bezocht, maar nergens wordt er iets over onderzoek en resultaten genoemd. Bij de bijsluiter staat er ook nog een zinnetje, dat je zelf verantwoordelijk bent voor je gezondheid.
Helaas ....ik heb genoeg gelezen.
Maar wat ik als zei, als jij er geen problemen aan ondervindt, dan hou ik je niet tegen. Dit is alleen een waarschuwing voor degenen die het ook willen proberen. Dat ze eerst even een mailtje sturen met de vraag of de bijsluiter etc gemaild kan worden, dan kunnen ze eerst alles rustig nalezen en dan pas beslissen.

ebony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-03 18:03

als je mailt krijg je ook eerst een bijlage met de ingredienten en het gebruik etc. en of je het mag gebruiken.
althans dat had ze bij mij wel gedaan....

denz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 18:31

Ik vertrouw het ook niet...

Als dit middel echt zo goed helpt dan was iedereen al slank geweest en was het middel al wereld beroemd..

Zelf hebben wij thuis ook vaak zat pilletjes geprobeerd en van de meeste krijg je idd meer energie en minder trek, maar je kan ook hartkloppingen krijgen ed. en dat vind ik wel een eng idee!

Nee ik ga er zeker niet mee in zee, het meest natuurlijke is gewoon gaan sporten en minder vet eten.. gewoon gezond!

Zoiezo 4 kilo in 3 dagen is echt slecht, waarschijnlijk zal je deze pillen je hele leven door moeten slikken om die kilo's er niet meer aan te krijgen.

samantha5

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 19:11

volgens mij zijn die pillen echt wel gevaarlijk... maarja iedereen slikt maar wat hij wil. Vaak is het toch weer voor korte duur het beste is gewoon je eetprogramma te veranderen. in 4 maanden tijd ben ik 9 kilo kwijt geraakt. En dat alleen door op mijn eten te letten.

Ik geloof niet meer in poeders en shakes, meer sporten en gezonder eten is veel beter.