erop strooien helpt ook niet. wij rijden met de auto in de bak om het zout in de bodem te krijgen. net het idee van de weg,er moeten eerst meerdere auto`s overheen voordat het zout begint te werken.
Bij strengere vorst helpt zout ook niet. Pas als het gaat dooien gaat het zout weer werken.
Retlaw
Geplaatst: 03-01-10 12:11
t is net iets anders maar mijn vader heeft een longeercirkel gemaakt, en op de cirkel heeft hij stro liggen als isolatie laag. gaan we longeren, dan gaat het stro eraf, daarna er weer op.
Qimm
Geplaatst: 03-01-10 12:25
dan zou ik nog eerder op het stro gaan longeren
islolatie is leuk maar natuurlijk ook maar beperkt. De grond straalt natuurlijk geen warmte uit wat je vast kunt houden. Binnenbakken kunnen ook bevriezen en die zijn helemaal overdekt
als t streng vriest begint het wel hard te worden ja, maar tot nu is het een goede oploosing. ga je op het stro longeren, dan trap je het erin (nou ja, je paard) beetje lossig stro erop zorgt wel voor een goede isolatie denk ik!
zeilen werken heel goed tegen sneeuw, maar je moet wel eerst te sneeuw eraf scheppen anders wordt het te zwaar om eraf te halen. Het is wel stukken makkelijker scheppen/vegen dan van het zand af. Daarna slepen met pinnen en je hebt een goede bak!
Featherlight
Geplaatst: 06-01-10 16:56
Misshien dat t bij lage vorst wel helpt, dan kun je tenminste nog een beetje longeren maar bij erg hoge vorst kom je toch aan het slepen