Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Als je vragen hebt pb maar
Heb nu de vlechtjes er nog in, laat het er nog 4 dagen inzitten en kijken wat de uitkomst is. Werkt het met de vlechtjes niet, dan probeer ik jou tip. Maysie schreef:Bij ons op stal doe ik de paarden staartjes in. Netjes verdelen, en dan elastiekje erin. Losjes het elastiekje erin doen en als je alle staartjes klaar hebt pak je als het ware het achterste/onderste van het staartje en dat trek je aan. Dan trek je als het ware het staartje tegen de hals/manenkam aan. Het werkt overgens het best als de manen nat/ vochtig zijn. Dit laat ik een paar dagen zitten en dan breng ik opnieuw staartjes aan maar dan pak ik van 2 staartjes de helft waardoor je scheidingen op een andere plek weer komen te liggen. Ik hoop dat je nog snapt wat ik bedoel![]()
, Hoop stiekem wel dat ze allemaal naar 1 kant gaan hangen, vindt dat toch mooier
Dooow schreef:Bedankt voor de tip!
Zal het zeker onthouden en snap het ookHeb nu de vlechtjes er nog in, laat het er nog 4 dagen inzitten en kijken wat de uitkomst is. Werkt het met de vlechtjes niet, dan probeer ik jou tip.
Leuk bedacht trouwens!Maysie schreef:Bij ons op stal doe ik de paarden staartjes in. Netjes verdelen, en dan elastiekje erin. Losjes het elastiekje erin doen en als je alle staartjes klaar hebt pak je als het ware het achterste/onderste van het staartje en dat trek je aan. Dan trek je als het ware het staartje tegen de hals/manenkam aan. Het werkt overgens het best als de manen nat/ vochtig zijn. Dit laat ik een paar dagen zitten en dan breng ik opnieuw staartjes aan maar dan pak ik van 2 staartjes de helft waardoor je scheidingen op een andere plek weer komen te liggen. Ik hoop dat je nog snapt wat ik bedoel![]()
. En dan zie ik er nog weinig nut in
maysie_b schreef:als je de manen aan 1 kant wil moet je ze gewoon die kant opkammen en dan vlechtjes er in maken en een tijdje laten zitten
dan groeien []ze de goede kant op
grappig! Maargoed das offtopic 
wat het maar zo
. Je dwingt ze om het zo te zeggen aan die kant te blijven hangen. Net zoiets als je haar in een krul zet maar dat gaat met de tijd ook weer zoals voorheen hangen/ staan. Als het daadwerkelijk zo zou groeien dn hoef je het maar 1 of 2 keer te doen en dan ben je er klaar mee maar zo handig gaat het jammer gnoeg niet
snissje schreef:Mijn moeder heeft een kwpn. Die manen vielen eerst ook altijd naar twee kanten maar mijn moeder had de manen perongeluk te kort getrokken sins dien zijn ze naar een kant gaan groeien vind het persoonlijk bij een kwpn mooier als het naar 1 kant is.