Verzekering

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Roka

Re: Verzekering

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 08:55

Mijn vorige paard is eens op de motorkap van een auto gaan zitten en daar kon die motorkap niet tegen!
Resultaat een megadeuk erin!
Viel "gewoon" onder mijn aansprakelijkheidsverzekering!
Even Apeldoorn bellen!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 09:03

Ik doe vandaag de aanvraagpapieren de deur uit voor de verzekering van mijn paard. Ik heb een uitgebreide basisverzekering met uitgebreide ziektenkostenverzekering.

WA zit bij mijn eigen WA verzekering in, dus dat is niet nodig. Mijn zadels zijn ook verzekerd via mijn inboedelverzekering (kostbaarheden buitenshuis), dus dat is ook niet nodig!

Ik zit alleen nog wel te kijken voor een verzekering van mijn nieuwe trailer. Iemand ideeen?

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 10:56

krackertje schreef:
Iedere AVP hoort geschikt te zijn voor het eigenaarschap van een paard, als je nu een AVP-verzekeraar hebt die daar geen dekking voor zou bieden kan ik je alleen maar aanraden om een andere verzekeraar te kiezen.

Oké, bedankt voor het antwoord :)

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 10:59

mo_van_dijk schreef:
Ik doe vandaag de aanvraagpapieren de deur uit voor de verzekering van mijn paard. Ik heb een uitgebreide basisverzekering met uitgebreide ziektenkostenverzekering.

WA zit bij mijn eigen WA verzekering in, dus dat is niet nodig. Mijn zadels zijn ook verzekerd via mijn inboedelverzekering (kostbaarheden buitenshuis), dus dat is ook niet nodig!

Ik zit alleen nog wel te kijken voor een verzekering van mijn nieuwe trailer. Iemand ideeen?

Daarvoor geldt hetzelfde. Het WA deel zit bij je auto, het casco kun je in diverse varianten bijverzekeren, net als bij je auto. Waarschijnlijk is het het meest interessant om die verzekering gewoon bij je autoverzekeraar af te sluiten. Kost vaak maar enkele tientjes extra per jaar.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 11:33

Dank je wel ikke. Volgende week maar even CB bellen!