Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Judith_ schreef:Zesiram schreef:Geen van beide eerlijk gezegdWeinig weidegang, weinig voerbeurten.... ik zou nog lekker even verder zoeken.
Mee eens, uit de opties die je geeft is stalnummer twee de betere keuze. Maar 4 uur buiten betekent als nog 20 uur op stal.
fjordnina schreef:Ik zie dat je in Meppel woont, daar zijn echt genoeg stallingen te vinden met meer buiten mogelijkheden. Het is geen randstad. Als je per se een binnenbak wil hebben is het waarschijnlijk lastiger, maar zolang je dat niet als eis hebt is het echt goed te doen. Dat is zo'n paardenomgeving!
Ik weet niet hoe je met je vervoer zit, maar in Tuk zit bijv. Suder Hiddinghe. Daar komen ze in de winter min. 6 uur op de wei en in de zomer langer. Ook 24/7 is daar mogelijk.
Judith_ schreef:Zesiram schreef:Geen van beide eerlijk gezegdWeinig weidegang, weinig voerbeurten.... ik zou nog lekker even verder zoeken.
Mee eens, uit de opties die je geeft is stalnummer twee de betere keuze. Maar 4 uur buiten betekent als nog 20 uur op stal.
_Sannee schreef:Oke, ik moet er wel bij zetten dat stal 2 wel gehandicapten uitmesten etc.
.
(i.v.m. intresse) Shanedow schreef:Stal twee overduidelijk.
Meer service, meer mogelijkheden(&materialen) en vooral meer weidegang
die 25 euro extra is dan niks.
Plus dat het ook nog heerlijk moet zijn dat je die mensen met een handicap ook nog eens
een baan geeft die ze waarschijnlijk helemaal het einde vinden. Na mate je langer op stal bent daar
zul je wennen aan de mensen en misschien wel eens lekker een babbel maken![]()
Misschien mogelijk om mij via PB de naam van de stalling of eventueele site of adres gegevens te geven(i.v.m. intresse)