ongeduldig

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

joyfordogs

Re: ongeduldig

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-09 07:54

even een tipje bij negeren:
Als je gedrag gaat negeren en het gedrag word erger, dan weet je dat het dier dit gedrag dus laat zien omdat hij/zij aandacht wil, blijf het dan juist negeren totdat het dier stopt en beloon dit.
dus als het erger word, ben je op de goede weg hoe raar het ook klinkt, het dier gaat nog harder zijn best doen voor die aandacht.
Negeren is makkelijker gezegt dan gedaan, blijf je ook bewust van dat er een terugval gaat komen, dit kan dan in ergere mate zijn, dit is heel normaal!!

Tammy_lover_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-09 16:48

Inderdaad gewoon negeren omdat de pony aandacht wilt en als je boos op hem wordt is het ook een soort aandacht.Als ie ermee stopt gewoon aaien en belonen.

zodiacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 01:45

idd negeren. Die van mij gaat het tien keer ergen doen als ik met iemand anders ga staan kletsen en hij dus geen aandacht krijgt. Echt aandacht vragen dus :D
Helaas krijgt ie die aandacht dan meestal van een voorbijganger die naar m roept dat ie moet stoppen... het is nou eenmaal wel héél erg irritant ;)

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 19:12

het is mischien moeilijk en je vind het vast irritant. maar zoals iedereen hier zegt : negeren!
het gaat echt werken zul je zien, op gegeven moment ziet ie vast in dat het toch geen nut heeft ;)

z0rr0

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 19:42

mijn paard doet dit ook
ik ben het ook een keer gaan doen
toen zat ze te kijken van wat doe je nu?

cocktailtime

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-10 15:13

hij doet het nog steeds, terwijll ik hem kei hard negeer.
ik heb pas geleden een kwartier hem negeert.
hij kijkt inderdaad wel echt van wat ga je doen? laat je me hier alleen staan? met een heel zielig hoofdje en die oren helemaal spits omhoog.
maar ik hou het vol tot dat het stopt.

kehdra

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 21:40

Ga je wel weer naar hem toe wanneer hij stopt? En dan wel DIRECT wanneer hij stopt?

cocktailtime

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-10 21:42

eerst liep ik altijd even weg. nu ben ik het wel zat want zo kan ik om de seconde weggelopen. hij doet het alleen als ik hem aan het poetsen ben als hij het doet zeg ik niks tegen hem en draai me gewoon even om.

maar hij doet het niet altijd er zijn ook dagen bij dat hji gewoon rustig stil blijft staan.