ulestro schreef:op de site van equilibre.com zie ja al de prijzen en plannetjes van diverse stallen...
ik krijg en hele andere site volgens mij ?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Kokopelli schreef:alleen het onwerp al vind ik moeilijk, hoe ik de indeling wil bedoel ik. Nu is het in USA dus ik zal daar moeten kopen, maar het is wel handig om hier ideen op te doen

Jammer van die loze ruimte daarboven.
maar dus nog niet af.
. De meeste kant en klare voorwanden zijn inderdaad (vrijwel) helemaal dicht, daar liep ik ook tegen aan. Wij hadden het geluk om oude stallen te vinden die aan de voorkant helemaal open zijn, maar ik denk dat de meeste fabrikanten dat wel moeten kunnen leveren toch? Dan kost het maatwerk misschien iets meer, maar je hebt wel weer minder materiaal nodig. Heb het nooit geprobeerd hoor, maar kan me voorstellen dat het wel kan. Die hekken lijkt me trouwens ook een beetje eng, ook al is dat niet meer rationeel.Margje schreef:Begin je helemaal blanco, dus zonder bestaande schuur o.i.d.? Dan kan ik me voorstellen dat de indeling het lastigste is, als je dat een keer weet kun je daarna gericht materialen enz. zoeken. Ik heb het 'voordeel' dat ik bij ons op de deel een beperkte ruimte heb waar de stallen maar op een manier inpassen. Kun je het natuurlijk niet helemaal naar je hand zetten, maar het scheelt weer een beslissing. De boxen hebben we inmiddels trouwens, hebben gerekend met gemiddeld 400 euro per wand als nieuwprijs en de verkoper ging daarmee akkoord. Bedankt voor de tips dus! Nu alleen nog even demonteren en inbouwen...

elbee schreef:ja, die ken ik ook, maar dat is voor mij niet handig. Hij moet er echt uit kunnen of liever nog weg te klappen zijn tegen de achterwand (want anders zit je met zo´n groot ´apparaat´ wat je weer ergens kwijt moet)
Meld me als ik hem gevonden heb.
http://www.pferdeboxen.com/ dan via Producte- Innenboxen- (aan de rechterkant staat dan) Ausmist-Systeme. Daar vind je dan plaatjes van hoe dat eruit ziet. 
)
? Wij hebben onze stallen niet besteld. Ik heb contact gezocht met de mensen die het huis van mijn opa en oma na hun overlijden 2 jaar terug hebben gekocht. Zij gebruiken de stallen niet, maar hebben ze nog wel dus kunnen we die over nemen. Wij gaan de stal ook op deel maken, maar die is bij ons wel kleiner. Aan de een kant vijf meter breed en vanaf het gangpad 3,5 diep, aan de andere kant 7 meter breed. Omdat de stallen 2,55x3,5 zijn is er eigenlijk maar 1 manier om ze er in te zetten. Aan de lange kant komen 2 boxen voor mijn pony's, met daarnaast in eerste instantie opbergruimte, later misschien ruimte voor een soort hondenkennel. Aan de andere kant komen twee boxen, waarvan 1 voor de shetlanders van mijn schoonouders (die hebben nu geen stal) en 1 als reserve. ik bedenk nu dat die eerst misschien ook wel te gebruiken is als spuitplaats.. Het gangpad is namelijk erg breed, daar kunnen we wel poetsen, maar omdat er geen afvoer zit is afspuiten wat minder handig. Dat moet dan dus buiten.
.
. Heb je je paarden nu ook aan huis?