Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jantine_ schreef:Die van ons gaan als de leidingen bevroren zijn helaas uit bakken drinken, krijgen ze dan zo'n 8 keer per dag water en daar moeten ze het mee doen.....
Bakken in de stal is 1 groot drama.
Bonita_Bon schreef:Dat werkt ook maar tot een bepaald aamntal graden onder nul.Ik ga iets heeeel geks zeggen, onze buurman heeft ook zo'n grote badkuip en heeft daar 4 vissen in en een waterlelie. Nooit bevroren water...........
Lisette03 schreef:mijn vriend had het idee om harde, drijvende ballen in de waterbak te gooien, die de pony's dan met hun neus naar beneden kunnen drukken waarna ze dus bij het water kunnen, zou dit werken, iemand al eens geprobeerd???
annaaube schreef:Lisette03 schreef:mijn vriend had het idee om harde, drijvende ballen in de waterbak te gooien, die de pony's dan met hun neus naar beneden kunnen drukken waarna ze dus bij het water kunnen, zou dit werken, iemand al eens geprobeerd???
die is wel slim (:
alleeen moeten je paarden de truuk wel door hebben.
DubbelDun schreef:Bonita_Bon schreef:Dat werkt ook maar tot een bepaald aamntal graden onder nul.Ik ga iets heeeel geks zeggen, onze buurman heeft ook zo'n grote badkuip en heeft daar 4 vissen in en een waterlelie. Nooit bevroren water...........
Onze vijvers zijn op het diepste punt 80/100 cm en dan hebben de vissen net de ruimte om zich daar terug te trekken, want alles minder diep als 60 cm bevriest écht.
Jantine_ schreef:Die van ons gaan als de leidingen bevroren zijn helaas uit bakken drinken, krijgen ze dan zo'n 8 keer per dag water en daar moeten ze het mee doen.....
Bakken in de stal is 1 groot drama.