Achteraf toch teveel betaald voor Tess?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

abcfgd1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 10:32

Voor een shet is dat veel geld... Geen papier, kent nog niks...
Zo op zich niet meer dan slachtprijs op hoeven brengen.

Maar als jij gelukkig met het diertje bent, en je hebt een hoop eer van je werk, omdat je haar zoveel kunt leren. Zou ik me over dat geld absoluut niet druk maken!! Haha!

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 10:39

Ik heb voor mijn Dikke veels te veel betaald !
Hij was mijn eerste paard, ik wilde hem graag hebben en heb ook niet echt er over ngedacht of de prijs okay was Clown !

Oscar schreef:
Voor een paard waar je veel plezier van hebt, heb je nooit teveel betaald.

Wat Oscar zegt, zei mijn man dus ook ! Ik heb Dikke nu bijna 7 jaar en alles wat ik nu weet/kan, heb ik met hem/door hem geleerd en dat is niet in geld uit te drukken!
Mocht ik de koop nog eens over doen, zou ik minder dan de helft bieden, maar hem uiteindelijk, zeker weten!! toch weer kopen Lovers !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 12:10

irene schreef:
Er van uitgaande dat het gemiddelde dekgeld voor een shet 125 euro is, en dan de kosten van 10 maanden erbij, vind ik 180 euro niet echt veel.
Ik heb vorig jaar een shetjaarling gekocht voor 250 euro, vond ik superkoopje.
Blijkt ook wel, want ik heb inmiddels al 2 keer een bod van 1000 euro gehad voor haar Knipoog

Dekgeld was er niet!
Het was zijn eigen hengst. Hij bezit 2 merrie's (Roos & Suus), en 1 hengst (Funny). En Roos & Suus worden ieder jaar gedekt (ik weet ook niet of dat zo goed is ...)
En verder maakte hij geen kosten.
Ze stonden op een weilandje en kregen niets bijgevoerd.
Dus hij heeft eigenlijk geen kosten gemaakt.