Als je MOEST kiezen,wat zou je dan doen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

wat zou je doen?

in de bak
48 (33%)
buitenrijden
96 (66%)

Totaal aantal stemmen: 144

xxappiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 12:32

Ik heb voor buitenrijden gekozen, gewoon omdat het voor een paard ook veel fijner is om niet altijd in een bak te hoeven rijden en ondat je in de bossen een buitenrit kan maken, kan dressuren (soms nog fijner ook!) en kan springen. Was dus een makkelijke keus.
al hoef ik voor een bak het erf niet af, dus dat zal geen probleem zijn Haha!
Laatst bijgewerkt door xxappiexx op 18-05-03 12:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 12:34

In de bak.
Wel in mijn eigen fijne buitenbakje Haha!

Margee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 12:56

Sonja schreef:
Ik heb ook voor buitenrijden gekozen. Ik kan op een veld keurig m'n oefeningen doen, en zelfs op de boerenweggetjes hier doe ik dingen als wijken, schouderbinnenwaarts, travers etc. Het nuttige met het aangename verenigen!
Maar alleen in de bak rijden... Misselijk Ik zou m'n paard nog liever verkopen, want daar heb ik geen lol in.

Bijna mee eens, uitgezonderd het verkopen.
Ik doe buiten allerlei oefeningen, die ik niet eens in de bak kan/zou doen.

vamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 13:18

ik kies voor buitenrijden, omdat ik dat 'natuurlijker' vind, ik er (bijna) zeker van ben dat mn paard dit ook leuker vind, en je buiten ook kan springen, en als je ergens een grasveld tegenkomt, dat prima je bak kan zijn Haha! !

ilsejee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 13:20

Ik heb op buitenrijden gestemd... Als dat in elk geval mogelijk is, want in mijn huidige situatie (paard vind ALLES eng) rijd ik toch liever in de bak... Haha!

MariekeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 13:43

In de bak, hier kan je absoluut niet lekker buitenrijden, alleen maar rechte wegen of bollenland. Anders zou ik elke dag de trailer moeten pakken.
En bij mij is in de bak ook buiten, aangezien ik alleen een buitenbak heb. En ontspannen kan hij prima in de wei, hij staat alleen 's nachts binnen, dus zielig is hij niet.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 14:42

ik zou ook altijd in de bak willen rijden want hier zijn geen mooie uitrij mogelijkheden en heb een half jaar langs de straat gereden en ben toen maar naar de buren gegaan om te vragen als ik bij hun in de bak mocht rijden

daniel79

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 14:55

Gelukkig hoef ik die keuze niet te maken! Kan op deze stal beiden, binnenbak in aanbouw, perfecte buitenbak en uitstekende uitrijmogelijkheden Kwijl

Anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 15:52

ik heb gestemd op buitenrijden, maar dat ging eigenlijk een beetje fout...
Ik begreep je vraag nl. verkeerd Clown
Ik dacht dat je bedoelde, altijd in de binnenbak of altijd in de buitenbak
* beetje dom *

Eigenlijk gaat mijn stem naar in de bak ( moet het wel een buitenbak zijn ). Ze kan de rest van de dag wel in de wei staan.

ben wel blij dat ik niet hoef te kiezen! zo'n 1 keer per week een buitenrit maken vind ik heerlijk * vandaag trouwens ook weer gedaan Lachen *

Avanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 17:00

Ik rijd elke dag buiten, in een binnenbak voel ik me vreselijk opgesloten en het is ook zo'n slof zooi. Bij mij komt er dan altijd zwart snot uit mijn neus.
Ik kies echt voor buitenrijden, als ik wil dresseuren doe ik dat wle op een grasveld (niet dat dat lukt ofzo Boos! ), springen kan ook met boostammen tegen de boom zetten, lekker het water in enz. Ruikt lekker, afwisselend en je kan nog keiahrd crossen ook Cool

Als je paard de wei niet op gaat vind ik het heel zielig als hij alleen in een binnenbak word bereden Frusty

steeffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 17:06

Ik heb gestemd voor in de bak. Ik vind het gewoon lekker om serieus te trainen. Daar bij is mijn paard nog niet zo verkeersmak en rijd ik nu ook niet zo vaak buiten. Ik doe het nu wel steeds vaker, meestal alleen een rondje uitstappen. Maar als ik moet kiezen rijd ik liever in de bak. Je kan hier toch niet zo lekker buitenrijden, allemaal langs de weg enzo
Laatst bijgewerkt door steeffie op 18-05-03 17:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 17:08

Buitenrijden.

Buitenrijden is altijd spannend en anders.
En net als wat eerder al werd gezegd kun je buiten net zo veel doen als in de bak.

tenminste hier wel, maar ik heb dan ook bewust gekozen voor een stal met goede uitrijmogenlijkheden.

citalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 17:18

buitenrijden.

lekker een beetje ontspannen.
Vind het paard ook leuker dan in de bak.
buiten kan je idd ook dressuren en springen.

Estragon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 17:21

Ik heb een tijdje de mogelijheid niet gehad om in de bak te rijden en heb toen ongeveer een jaar alleen buiten gereden.
Nu kan ik wel weer in een bak maar rij eigenlijk nog steeds altijd buiten... Doe mij maar een lekkere buitenrit boven dat duffe geklungel in de bak!

didi74

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 19:25

Ik kies voor buitenrijden. Ik kan nu eigenlijk alleen maar in de bak rijden en mis het buitenrijden wel hoor! We kunnen wel langs de weg rijden, maar geef mij het bos maar!

Tiko

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 19:28

Bak Lachen

Indies

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 19:50

Buiten Lachen

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 20:32

ik heb voor buitenrijden gekozen omdat er buiten ook vast wel een stuk gras is waar je kunt dressuren.

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 21:56

Buitenrijden, de luxe van een binnenbak ken ik zowiezo niet meer sinds ik een eigen pony heb, en ik moet ruim een half uur rijden om bij de bak te komen. Dus ik rij zowiezo bijna altijd een buitenrit en soms wat gedressuur op een veldje, maar ik moet wel zeggen dat ik toch wel graag vaker in een bak zou rijden, maar definitief...

Rocco

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 22:03

Ik kies buitenrijden. Het zou simpel anders ook te weinig afwisseling voor Rocco zijn, en hij zou niet z'n best doen. Hij vind het ou leuk om in de bak te rijden en dat wil ik zo houden (ik rij 1 a 2 keer per week in de bak).

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 22:06

De bak. Ik ben iemand die toch wel meer van trainen houd, alhoewel een buitenritje op zijn tijd erg lekker kan zijn. Gelukkig hoef ook ik niet te kiezen *LOL*

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 22:19

Ik zou verhuizen.

Anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 22:32

Margreet schreef:
Ik zou verhuizen.

hahaha *LOL*
dreug!
Is idd wel de beste optie, helaas zat die er niet bij

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 22:37

Sonja"]
Ik heb ook voor buitenrijden gekozen. Ik kan op een veld keurig m'n oefeningen doen, en zelfs op de boerenweggetjes hier doe ik dingen als wijken, schouderbinnenwaarts, travers etc. Het nuttige met het aangename verenigen!
Maar alleen in de bak rijden... Misselijk Ik zou m'n paard nog liever verkopen, want daar heb ik geen lol in.
[/quote]

[quote="Carys"]
Bijna mee eens, uitgezonderd het verkopen.
Ik doe buiten allerlei oefeningen, die ik niet eens in de bak kan/zou doen.
[/quote]

Ben het met Sonja en Carys eens (ik zou overgens ook niet verkopen Knipoog ).
Ik vind het trouwens wél prettig, om regelmatig les van een instructeur/-trice te hebben en daarvoor is de bak natuurlijk wel geschikter als buiten!

[quote="Margreet schreef:
Ik zou verhuizen.

Waarheen Verward

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 22:49

ik reed in Afrika ook altijd in de buitenbak (binnenbak bestond niet) en dat beviel me prima. Om klimatologische redenen kies hier voor de binnenmanege, in een echt land *LOL* ga ik altijd buitenrijden. Alleen als psringruiter heb je dan toch een probleem, een parcoursje oefenen gaat buiten niet zo simpel. Crosssen daarentegen des te beter!