al hoef ik voor een bak het erf niet af, dus dat zal geen probleem zijn
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Sonja schreef:Ik heb ook voor buitenrijden gekozen. Ik kan op een veld keurig m'n oefeningen doen, en zelfs op de boerenweggetjes hier doe ik dingen als wijken, schouderbinnenwaarts, travers etc. Het nuttige met het aangename verenigen!
Maar alleen in de bak rijden...Ik zou m'n paard nog liever verkopen, want daar heb ik geen lol in.
*
*
), springen kan ook met boostammen tegen de boom zetten, lekker het water in enz. Ruikt lekker, afwisselend en je kan nog keiahrd crossen ook

Sonja"]
Ik heb ook voor buitenrijden gekozen. Ik kan op een veld keurig m'n oefeningen doen, en zelfs op de boerenweggetjes hier doe ik dingen als wijken, schouderbinnenwaarts, travers etc. Het nuttige met het aangename verenigen!
Maar alleen in de bak rijden...Ik zou m'n paard nog liever verkopen, want daar heb ik geen lol in.
[/quote]
[quote="Carys"]
Bijna mee eens, uitgezonderd het verkopen.
Ik doe buiten allerlei oefeningen, die ik niet eens in de bak kan/zou doen.
[/quote]
Ben het met Sonja en Carys eens (ik zou overgens ook niet verkopen).
Ik vind het trouwens wél prettig, om regelmatig les van een instructeur/-trice te hebben en daarvoor is de bak natuurlijk wel geschikter als buiten!
[quote="Margreet schreef:Ik zou verhuizen.
ga ik altijd buitenrijden. Alleen als psringruiter heb je dan toch een probleem, een parcoursje oefenen gaat buiten niet zo simpel. Crosssen daarentegen des te beter!