Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
joyce B schreef:bij ons steekt het ongeveer 50cm over, maar het waait met harde wind uit het Zuid-Zuidwesten wel de stal in omdat de opening op het zuiden staat. Deel dichtmaken aan de voorkant zou kunnen helpen (kiezen wij niet voor ivm meerdere paarden en snel uit de stal kunnen komen van ranglagere paarden) of van die kunststof flappen ervoor. Daar heb ik al wel aan zitten denken. Dat lijkt me voor de zomer met steekbeesten namelijk ook een fijne oplossing zodat ze beter beschut staan.
Misschien voor de topicstarter ook een idee?
Je kunt ze steeds makkelijker krijgen, eenmalig is het een redelijke aanschaf, maar als het goed is heb je er lang plezier van.
fokfanaat schreef:ik heb ook rubber matten mmet vlas in mijn loopstal, dit gaat prima, zorge wel dat je een uitloop bestraat hebt, dit scheelt veel modder ed in ej stal.

RRteam schreef:jij voert dus het hooi ook in de schuil stal ik zal het in neten gaan hangen dan heb je het hooi er al niet door heen en dan gewoon weer vlas op gooie met hoeveel balen ben je begonnen ?
je hebt pas een goede onderlaag als die 30 a 40 cm dik is

ziet er keurig uit