Maar ik heb haar wel een aantal malen aangesproken over het opruimen e.d. En dan gaat het weer even goed om vervolgens weer te versloffen. Haar ouders waren bijzonder enthousiast, kwamen in het begin vaak mee maar heb ik ook al tijden niet gezien. Misschien is het beter om het eerst met hen te bespreken maar dat voelt dan alsof ik haar passeer. Ze is flink aan het puberen (ook thuis), ze is net 13 geworden.
Dat ze niet alles pikt van mijn dochter begrijp ik wel, ze is zelf ook een kind en ze hoeft ook niet alles te accepteren. Ik ben gelukkig niet blind voor de fouten van mijn eigen kind. En ik heb haar (mijn dochter) ook uitgelegd dat zijzelf ook niet altijd helemaal fair is.
Alleen, dat ze haar echt gekleineerd heeft zit me toch wel heel erg dwars. Door omstandigheden hebben we het op het moment hier niet zo gemakkelijk en extra problemen kunnen we nu echt niet gebruiken. Ik heb al genoeg aan mijn hoofd.
Maar zal ik nu eerst haar ouders bellen en het probleem voorleggen of toch in eerste instantie het meisje zelf aanspreken?
Ben zelf ook een twijfelaar op het moment vrees ik.
sorry als ik al iets gezegd heb wat al gezegd is
WegSMOEZEN? Zinloze confrontatie uit de weg gaan? Inderdaad, TOP-tip!!!