Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Nanda schreef:Je hebt stands en stands en je hebt boxen en boxen. Ik heb stands gezien die ruim genoeg zijn om te gaan liggen en waar niets mis mee is. Zeker niet als de paarden er alleen s'nachts in staan of veel beweging krijgen. Liever een paard in een stand die veel beweging krijgt dan een paard in een box van drie bij drie die daar 23 uur per dag in staat !.
het is trouwens een hele brede/grote stand en hij kan er in liggen
)
Jip80 schreef:De manegepaarden stonden bij ons vroeger ook in stands. Hadden best veel ruimte daar (sommige pony's gingen gewoon dwars staan) en lekker contact met buurman/vrouw. 's Zomers mochten ze wel in een box, maar een aantal paarden moesten weer terug naar stand omdat ze "wegkwijnden". Nu staan ze wel altijd in box. Altijd donker op stal (per 4 boxen is maar een klein stukje doorzichtig golfplaat) en geen contact met andere paarden. Het enige dat ze nu kunnen zien is het paard t.o. hun en misschien het paard nog wat ernaast staat. Naar buiten kijken kunnen ze niet. Normaal ben ik geen voorstander van stands, maar nu zou ik die stands best terug willen zien!
Na de stands alle paardonvriendelijke boxen in de hens??