Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Kuggur schreef:Ik hoop niet dat je dat serieus meende Kiwi...
jammer genoeg zijn die instructeurs wel zeldzaam...
maar heb er gelukkig eentje gevonden nu!
:-D KiWiKo schreef:je kan er honderd va naar laten kijken, honderd ostheopathen, en duizen acupunturisten........
maar als jij niet anders gaat rijden veranderd er niks![]()
een goede instructeur helpt je ook op weg naar een medische oplossing
) en dan kunnen ze allebei nog wel zo goed zijn, maar hoe die gewoon met de mensen omgaan dat is echt niet meer normaal! Als binnen een maand je paard nog niet goed loopt word je de huid volgescholden dat je nog niet op het niveau bent waar je hoort te zijn.
En hoe ze gewoon die paarden rijden, echt belachelijk gewoon.
AmazingTygo schreef:als ik longeer zonder iets eraan dan loopt die ook niet na beneden, als ik er iets aanhang dan loopt die wel naar beneden maarja dan word die ook eigenlijk gedwongen he, na een tijdje heeft die wel door dat die z'n hoofd ook nog omhoog kan brengen(elastiek) en dan doet die dat ook weer.. Ik dacht misschien als ik paar keer met elastiek of bijzet oefenen dat die wat beter erin wil blijven lopen,
maarja dan doe je het zonder en heeft het nog geen effect.
Ik heb een instructeur en instructrice, heb het er niet echt over gehad zoals bijv. een osteopaat erbij halen..
Ze geven mij vooral tips met rijden, vorige les moest ik blijven vasthouden en gaan vragen en veel been geven en dan zal die uiteindelijk wel loslaten en zakken.. (wat doe dus gewoon niet doet), dit is ook wat ik meekrijg van mijn intructeur, alleen dan hand stilhouden en vasthouden en van achter rijden. Maarja ik merk niet echt resultaat.
Toen ik hem kreeg toen liep die helemaal met het hoofd in de lucht (en dan ook echt in de lucht), dit doet die nu gelukkig niet meer.
Hij loopt nu ongeveer zo met zijn hoofd: http://img689.imageshack.us/img689/6898/img6316.jpg