waar/hoe zoek je een pensionstal?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

misszoya

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-09 18:37

je kunt op marktplaats een advertentie zetten, en dan langs gaan je moet toch met eigen ogen zien waar je paard komt te staan en op je eigen gevoel afgaan

evix

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 12:10

Ik had een advertentie zelf op marktplaats geplaatst, en daarbij gezet hoeveel ik ongeveer wilde betalen en waar het ongeveer moest zijn. Ik kreeg heel snel heel veel reacties en ben diezelfde week nog bij twee adresjes wezen kijken. En het tweede adresje was meteen raak :D
Ik zou gewoon een advertentie onder gezocht plaatsen, dat werkt beter als dat je zelf moet gaan zoeken ;)
Succes

StalXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 07:49

Bij Stal XL staan (nog) niet alle stallen van Nederland op de kaart maar er komen er nog dagelijks bij. Dus kijk vooral eens op http://www.stalxl.nl/?page=kaart. Mocht je nog een stal gevonden hebben die er niet op staat, zij kunnen altijd een gratis vermelding krijgen.

In de video hieronder zie je hoe de kaart van Stal XL werkt.

Ashkerlon

Re: waar/hoe zoek je een pensionstal?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-09 18:34

kijk, zo iets vind ik dus ideaal :D Alleen jammer dat er geen aanduidingen zijn van Belgische stallen.
Ik ben namelijk op zoek in West-Vlaanderen, in de omgeving van Roeselare.

irisskusje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 20:26

hmm. eens bij google intypen: pensionstal roeselare? en inderdaad op marktplaats/zoekertjes ed een advertentie zetten waarnaar je opzoek bent;)

guessje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 20:42

Andere (paarden)mensen aanspreken of hun nog ergens een plekje weten bij jouw in de buurt,in de paardenwereld weten mensen vaak wel of er in de buurt nog (pension)stallen zijn.Succes!

goofyM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 21:55

Ik ben nog niet zo lang geleden verhuisd en moest ook paard verhuizen ;)
Ik heb op internet gezocht naar stalling in de buurt van waar ik woon (google, telefoonboek en sites die hier ook al eerder zijn genoemd) maneges en pensionstalling. Adressen op geschreven en ben in de auto gestapt en heb 2 halve dagen uitgetrokken om vanalles te bezoeken. Ik vind dat je toch een beetje de sfeer moet proeven en ik wil graag zelf zien hoe de paarden er bij staan en hoe alles eruit ziet. Heb heel diverse stallingen gezien! := maar goed... is maar net wat je zoekt en bij je past...
Maar ik ben echt super tevreden en blij met m'n nieuwe stal!! :D

Waratje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 22:28

Vragen bij de lokale voerboer, ruitershop, boerenbond. Lokale ponyclub/rijvereniging is natuurlijk ook een leuke ingang.

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 19:50

rondvragen in de buurt ;)
allee paardenliefhebbers kennen mekaar wel, dus ga gewoon nr een pension stal of een manege en ga rond vragen of ze nog een stal vrij hebben of een stal weten!
je kan natuurlijk ook marktplaats & google proberen.

1979tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 19:53

je kunt op op hier op bokt of marktplaats of speurders een adverentie plaatsen

en jah googlen kan ook en om je heen vragen aan vrienden met eigen paard
dan zit er meestal wel wat bij
suc meid

Loves_You

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 22:28

ik doe het op het internet.
of ik vraag aan mensen of ze nog een stal kennen.
:)