). Op de een of andere manier krijg ik het altijd voor mekaar om er op de goede manier van af te vallen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
). Op de een of andere manier krijg ik het altijd voor mekaar om er op de goede manier van af te vallen
. Net als Kawa en Jurga zegt, alleen de aparte keren blijven je bij. Zoals toen ik met paard en al in de recreatieplas lag en het paard in plaats van eruit, er verder in ging zwemmen... Of met paard over de kop gevlogen omdat ie met galopperen in een konijnehol stapt met zijn voorbeen. Of zoals laatst toen ik er bij het springen af vloog met mijn gezicht op de punt van de staander en dus minstens 6 weken voor schut heb gelopen... Dat van dat water is inmiddels al zo'n 17 jaar geleden en op de manege (bij Hillie Duivekate, in Enschede) waar dat gebeurd is,hebben ze het er nog af en toe over hoe ik op 4 mei tijdens de dodenherdenking druipend binnenkwam en mijn laarzen vol water leeg schudde...
Soms ben ik wel eens in een uur 3x van af gevallen.. Tja, daardoor heb ik wel leren rijden!
boktpony van het jaar ) maar nu ken ik zo al zn streken wel dus val ik er niet meer zo snel vanaf..

). Ik denk dat ik dar ongeveer 15 x van af ben gevallen. En van andere pony's ben ik ook wel gevallen.... ik denk dat ik in totaal zo'n 18x gevallen ben. 
) dus daar viel ik regelmatig vanaf, maar dat was meer eraf glijden en dan op je benen terecht komen want ze is maar 1,17! niet echt vallen dus.
was wel lachen, ze sprong met 4 benen tegelijk en ik vloog er zo onderhand een meter boven en hing er toen langs.
, denk toch eerder aan een keer of 100. Toevallig lag ik anderhalf uur geleden weer eens zand te happen
.
.
. Ook met zadel aardig wat keren niet al te zachtzinnig met het aardoppervlak in aanraking gekomen. Vergeten aan te singelen en vervolgens op een grindweggetje naar beneden kletteren. Ik ben zelfs eens door een paard letterlijk van mijn pony afgetrapt, vijf dagen ziekenhuis, oh wat een leuke hobby
.