Arabesk schreef:Zilfstar schreef:Ik wil hier geen discussie over dat dat zielig is en dat ik maar een ander stalling moet zoeken.
De kraan in mijn keuken lekt, maar ik wil niks horen over dat ik beter een loodgieter kan laten komen, liever hoor ik van mensen welk type dweil het beste is om telkens maar weer te dweilen met de kraan open.
Dit klinkt heel onaardig, maar beter gekwetst door de waarheid dan getroost met een leugen of een illusie.
Denken dat je paard gelukkiger wordt van een speeltje in zijn kooi is écht een illusie. Ga alsjeblieft op zoek naar een stal die in elk geval íets meer biedt dan deze stalling.
Arabesk: jouw mening ken ik onderhand al. Ik zet niet voor niks dat ik hier geen discussie erover wil. Ik vraag hier uitsluitend tips hetgeen voor andere Bokkers ook leuke info kan zijn. Enneh... de stallingen hier in de buurt bieden verder alleen maar slechtere accomodaties aan (lees geen weidegang, of slechts paar uurtjes in zomer, geen paddocktijd of uitsluitend alleen zonder maatjes etc)