Dan denk ik dat ik een andere keuze had gemaakt.. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Dan denk ik dat ik een andere keuze had gemaakt..

em_papillon schreef:dankje! Dat zou ik ook doen.. eind van de dag gewoon alle drollen en plekken eruit halen en die opvullen met nieuw vlas... Maar zij zegt dat het niet nodig is en dat je heel lang met 1 pak kan doen...
Is het toevallig heel duur, dat ze daarom zuinig doet?
Die onderlaag vind ik nog steeds een beetje vreemd, maar ook wel begrijpelijk wanneer het vlas echt het vocht opneemt... Want het lijkt me inderdaad vrij koud en veel vloer om op te staan als paard...
zo houden we elkaar bezig. Maar hij woelt dus steeds op zijn ligplek de potlaag om

Ik ga goed sparen voor een goede potlaag en alles netjes schoon houden
hoop dat het nut heeft! En hoop dat de uitslag 2 nov. positief is
fargo schreef:Het is niet de bedoeling dat je de natte plekken er dagelijk uit haalt, dat is namelijk de basis laag waarop de rest ligt en zorgt voor de stevigheid en warmte. Dan houd je bovendien te weinig over!
Zal ik er vanavond even op zetten als ik tijd heb. We hebben na een gesprek nu afgesproken dat we er gewoon veel meer nieuw vlas bij gooien en alle vieze plekken eruit halen.. een beetje bruinig vlas op de ondergrond blijft