Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
die dan uit haar stekker ging
TurdusMerula schreef:Twiggy2008 schreef:Ik heb absoluut zonder twijfel gekozen voor luxe voor mijn paard, dus hij staat 24/7 buiten in een prachtig gebied in een vaste groep, die inmiddels heel hecht is. Dat betekent dat ik best een eind moet wandelen, dat ik alles buiten moet doen (buitenbakken/poetsen buiten etc.), maar dat is een kwestie van jezelf realiseren dat jij er maar een paar uurtjes per dag bent en je paard er 24/7 woont.![]()
Overigens kan ik wel altijd een box huren in geval bij ziekte e.d.
Wat gelukkig weinig voor komt.
Ik moet meer dan een kwartier lopen voordat ik mijn pony heb gehaald... Ga daarom fietsen...
Dan is het nog zeker een kwartier stappen naar de bak...
Keuzes, keuzes...

Sa_n_n_e schreef:verder denk ik niet dat ieder paard het meest gelukkig is met 24 uur/dag buiten...er zijn zat paarden die niet anders gewend zijn, en het prima vinden om overdag enkel een paar uurtjes buiten te staan, en verder binnen.
Conclusie: het ligt er ook erg aan wat je paard gewend is!

mirgino schreef:@mathes
waar heb jij dan gestaan?
op de Grasweg vond ik het niet echt Luxeweinig voor de eigenaar aanwezig en ook voor de paarden geen luxe met 1x mesten p/w
en op de Molendijk was ook niet je van het ,toch?
maar wat je nu hebt is wel geweldig
)
). Dus ik kies in de eerste plaats voor mijn paard, maar daarnaast ook een beetje voor mezelf!