Ik merk aan mijn paard dat hij het geweldig vindt en een beetje regen boeit hem inmiddels niet meer, ik zou nooit meer terug willen naar een pensionstal dat is zeker
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

. Er bestaat alleen slechte kleding en geen slecht weer.
Verheug me er zo op om 's ochtends wakker te worden en in mijn pyama naar de stal te kunnen lopen
_Bitje_ schreef:hee hallo,
ik vroeg me af, wat zouden jullie doen?
We gaan binnenkort verhuizen en als ons droomboerderijtje nog niet is verkocht gaan we
daar wonen, de bedoeling is dat mijn geliefde ponypon mee gaat naar ons nieuwe huisje.
Maar dan moet ik swinters mijn genoegen hebben met een (overdekte)buitenbak.
Of ik blijf nog op mijn pensionstal en ik heb een binnenbak maar geen buitenbak en t paardje
staat dan niet bij huis....
Wat zal ik doen als we daar gaan wonen?
Paardje meenemen wanneer we de buitenbak + stallen klaar hebben
of blijven bij de pensionstal ?
pensionstal ligt ong. 3 km van dat boerderijtje af...
Wat zouden jullie doen?
gr. Bitje
Je kunt altijd knuffelen, en is het een keer wat slechter weer kun je je meteen omkleden, nat en koud door de regen fietsen hoeft niet meer! Ogod, wat lijkt me dat geweldig.... maar met een overdekte rijbaan wordt je niet echt nat dus haha.
Cowgirl schreef:En dan ben je nat en koud...dan ga je daarna lekker naar binnen terwijl je beesten genieten van een portie hooi. neem een warme douche, settel op de bank met een kop thee/koffie/choco en een goede film.
Nou kom maar op.
Ikzelf heb de paarden ook aan huis, en vind het heerlijk, zelf alles regelen en op je eigen manier doen 
) dat er dan minder tijd overblijft om echt te rijden.... Er moet altijd wel iets anders gebeuren, en je gaat niet meer speciaal weg om je paard te doen...