(anders zou t voor mij ook een goede zijn
ik volg dit even goed.
) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

ik volg dit even goed.
)
om altijd te doen.
Janine1990 schreef:Ja, dan kan ik ook een paard in m'n tuin zetten. Zullen pa en ma niet blij mee zijn...Maar ik zou ook een stalletje in de garage kunnen maken.
Ik zou het in ieder geval niet doen. Dat stukje gras is zomaar afgegraasd (bovendien zitten er maar weinig voedingsstoffen in de grond in de winter), en ik denk dat je ouders ook nog wel eens in de tuin willen zitten, in de zomer?
Misschien kan je een weiland dichterbij vinden? Of misschien kan je een scooter krijgen, als je zestien bent??
Sowieso is aandacht van paardenvriendjes goed, maar ik denk dat dit niet voldoende is. Een weidemaatje is een stuk belangrijker..

) dan zou het wel snel een modderpoel worden ja.. maar als de grond al een beetje is aangetrapt dan niet zo snel. er zouden wel plassen komen. maar een echte modderpoel...

)
) er doorheen. en je hebt je snippers 
ik ben nog even aan het nadenken wat ik nou wil doen.. zand/gras of houtsnippers.
hafje88 schreef:het weilandje waar ze nu op staat moet ik ook samen met iemand anders onderhouden, en dat is nu ook een hele modderpoel! dus eigenlijk is het bijna hetzelfde alleen ik heb veel meer tijd overik ben nog even aan het nadenken wat ik nou wil doen.. zand/gras of houtsnippers.
![]()
ooh ja houtsnippers zijn wel makkelijk.. alleen kunnen ze daar ook lekker in rollen enzo ?
russel schreef:2 shetten is wel wat anders. Die nemen zo weinig ruimte in.
Ik denk dat je er spijt van gaat krijgen. Paarden hebben veel ruimte nodig en alleen zetten zou ik zeker niet doen.
maar dan ben je wel een triest persoon.
het scheeld iig veel, en je krijgt een betere band. én voor de TS scheeld het nog tijd ook!
russel schreef:2 shetten is wel wat anders. Die nemen zo weinig ruimte in.
Ik denk dat je er spijt van gaat krijgen. Paarden hebben veel ruimte nodig en alleen zetten zou ik zeker niet doen.
hafje88 schreef:ja het is inderdaad een stuk goedkoper en het scheelt een hoop tijd wat Loretteeee ook al zegt.
en ik ben het ook eens dat 2shetten bijnaa hetzelfde is qua overlast als 1 paard.
nou ik ga er nog ff overnadenken..
)
maar later ga je naar de middelbare school, en dan kán je vanaf 8 uur tot 4-5 uur weg zijn.. en dan?
wie geeft dan je paardje eten??