Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
luckyboy5 schreef:sorry maar je mag je wel een beetje schamen dat je tot nu toe zo slecht voor je paard gezorgt hebt!!!
simpele keuze toch ..verhuizen . dan kom jij maar iets minder vaak (20 km wow wat een eind) dat zal hem dan niet boeien : hij staat lekker buiten !!!
succes en ik hoop dat je (eindelijk) een goede keuze voor het paard maakt!
Die is misschien wat verder weg, maar wel goedkoper en beter voor je paard. En als je paard hele dagen buiten staat kan je best een dagje rijden overslaan, dat scheelt je misschien ook. luckyboy5 schreef:sorry maar je mag je wel een beetje schamen dat je tot nu toe zo slecht voor je paard gezorgt hebt!!!
simpele keuze toch ..verhuizen . dan kom jij maar iets minder vaak (20 km wow wat een eind) dat zal hem dan niet boeien : hij staat lekker buiten !!!
succes en ik hoop dat je (eindelijk) een goede keuze voor het paard maakt!

luckyboy5 schreef:je paard de hele dag op stal laten staan is ter vergelijken met zelf de hele dag op de wc gaan staan.
Leuk dat je geen schuldgevoel wil hebben maar waar hoort een paard ??? buiten in de wei en niet opgesloten in een klein hok, en dus mag jij (en iedereen die dit doet)
zich behoorlijk schamen.
ik vind het persoonlijk dierenmishandeling om je paard op stal te laten helemaal omdat jij het zo lekker dichtbij vind !
uiteindelijk wel respect voor je keuze, succes!