wat is pennymeisje?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xxappiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 10:41

flair schreef:
Als ik fiets doe ik dus mijn voeten net zoals dat ik ze in de beugels heb Haha! hakken naar beneden dus Haha!

Dat doe ik altijd al! Haha! Maar voor de rest lijk ik gelukkig niet op een pennymeisje.... Knipoog

nikkiemisty

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 10:45

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 11:36

Nou ik heb dat vroeger ook allemaal gedaan. Mijn vriendin en ik hadden zelfs stokpaardjes (zelfgemaakt) en daar reden we mee opstraat. Party!!
Ook hadden we speelgoed paardjes en van lego hadden we een paardenstal gemaakt. Uiteraard ging je in verlichte zit over een hobbel heen met je fiets. Haha! Ja ik was echt het proto type van een Pennymeisje, is dat erg dan. Ik vond het geweldig.
Maar tot welke leeftijd ben je eigenlijk een pennymeisje? Ik ben nu 30 en heb 3 paarden die nu vertroeteld worden (in plaats van het stokpaard) dus mischien ben ik het nog wel.

Marjolein_

Re: wat is pennymeisje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-05 20:42

Oeps ik was dus vroeger ook een penniemeisje
Weet nog wel dat ik en mijn vriendin vroeger altijd speelde dat een van ons een paard was. En dan aan een lang touw lonegeren enzo...
Geloof me dat doe ik nu niet meer hoor....

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-05 21:08

k was vroeger ook flink penny maar k durfde nooit aan iemand te vragen of ik hun paard mocht poetsen ofzo hoor

_Mayo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-05 21:16

Ik was vroeger ook een penny meisje, ik deed altijd teugels(springtouw) aan het stuur van mijn fiets:P

Fietsen als in beugels doe ik wel omdat je dan die spieren goed traint.

Jaristo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-05 21:29

Ik ging ook wel is rollen in de bak:P maar niet als penny hoor! haha gewoon om de nieuwe bodem te testen haha kijken hoe t voelde..of als mijn paard niet wilde rollen gewoon even voordoen:D!

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-05 21:47

Ik was vroeger ook wel beetje pennymeisje whaha Ik droomde (nog steeds eiglk ) van een eigen pony Alleen vroeger droomde ik van een schattige shetlander waar ikd an altijd op kon rijden en als ik er te groot voor werd ging ik diej pony kunstjes leren whaha nuj droom ik van een leuk, lief paardje die er mooi uitziet en prima en netjes loopt.. Net zo 1 als me verzorgpony wwaar ik heel gelukkig mee ben..

Ik ging als 9 jarig meisje 20 min fietse naar de manege met cap op, zweep in de hand.. en dan helpen op de manege met stallen doen enz. en dan maar dromen van een eigenpony
Thuis ging ik altijd paardje spelen ging ik hindernisjes neerzetten ens pringen maar! Ik fantaseerde altijd dat we een hele ranch hadden met allemaal welsh pony's enz. ging dan namen verzinnen en dan (wij hebben een grote openvlakte in het bos) dat was het weiland met stallen eromheen end an allemaal merrie's met veulens..

Ik vind er niks mis mee! Die meisjes moeten er ook zijn! En ze vinden het prachtig als ze op een eigenpony mogen uitstappen Laat ze toch! en wees er gewoon bij als ze bij jou paard zijn! Als jij weg gaat zeg dan dat ze weg moeten.. en dat er camera's hangen enz. Wedden dat ze dan wel luisteren en anders laat je ze een keer helpen ofzo.. diej meiden vinden dat prachtig! En als ze je helpen met een stal uitmesten.. scheelt het jou werk.. let er natuurlijk wel op dat ze het goed doen..!

*oeps lang verhaal *

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-05 21:48

mayo_horses schreef:
Ik was vroeger ook een penny meisje, ik deed altijd teugels(springtouw) aan het stuur van mijn fiets:P

Dat deed ik ook altijd

lachmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-05 00:37

Hahaha ik liet vroeger mijn fiets altijd wijken :D
Maar dan was ik toch wel een penny meisje met verstand??
Nou fiets ik nooit meer, maar pak altijd de auto.

Haha lig helemaal dubbel nu ik erover na ga denken.
Je fiets laten wijken

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-05 00:48

Als je gaat rijden in je roze vest, met bijpassend roze sjabrak ?
Als je in de auto zit en dan eigenlijk terug naar huis wil om je roze sjabrak te halen omdat je je roze vest aan hebt en je roze sjabrak vergeten bent (maar je dan nog net inhoud) ?
Als je over het erf galoppeert of soms thuis ook ?
Als je allerlei bijnamen voor je Ponny verzint ?

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-05 00:50

Is wel een beetje een erg oud topic

lachmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-05 00:55

Winddancer schreef:
Is wel een beetje een erg oud topic

Haha inderdaad ja.
Je bent nog wel goed wakker op dit late tijdstip

Sjoert