Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Coby schreef:Het hele jaar door weidegang, of in de wintermaanden hele dagen in paddocks. Goede buitenbak met goede verlichting.
Ruime boxen (meer dan 3 x 3). Spoelplaats binnen en buiten met warm en koud water.
Voldoende ruimte voor zadelkasten. Kantine of mogelijkheid om thee/koffie te maken.
Wc. Gezellige sfeer. Bos in de nabijheid met begaanbare ruiterpaarden.
En dan natuurlijk ieders wens!! Een binnenbak.
Ik zou hier rond de 180 euro voor willen geven. En woon in het (goedkope) noorden.
Ik woon in het midden van Nederland. pepjack schreef:Coby schreef:Het hele jaar door weidegang, of in de wintermaanden hele dagen in paddocks. Goede buitenbak met goede verlichting.
Ruime boxen (meer dan 3 x 3). Spoelplaats binnen en buiten met warm en koud water.
Voldoende ruimte voor zadelkasten. Kantine of mogelijkheid om thee/koffie te maken.
Wc. Gezellige sfeer. Bos in de nabijheid met begaanbare ruiterpaarden.
En dan natuurlijk ieders wens!! Een binnenbak.
Ik zou hier rond de 180 euro voor willen geven. En woon in het (goedkope) noorden.
Ik ben sinds december verhuist naar een andere stalling waar ik €140 betaalde en waar alleen een buitenbak was. Nu sta ik met mijn ondertussen met 3 paarden waaronder een veulen bij een pensionstalling waar ik €150 betaal (per paard) met binnenbak en weidegang.Ook in in het goedkope Friesland.

. Ook mogelijkheid om in de zomer áls de bak stoffig is, om te sproeien.